AlXz Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 Har du kablene til elektriske framstoler? Elektriske framstoler..?? Mener du varme seter, eller noe annet? Det eneste jeg har er ledninger til varmeseter (ledninger fra sikringsboks, brytere og plugger til seter) Du selger ikke interiøret? Og du har ikke det dekselet? Interiøret (setene) er ikke sil salgs med mindre jeg får et j***** bra bud Det dekselet der tror jeg er knust...
marararius Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Åja. Stemmer.. Kjipt.. Det mitt er også, etter jeg smalt Men finner ikke nytt noen plass! :S
Disaster Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Har du kablene til elektriske framstoler? Elektriske framstoler..?? Mener du varme seter, eller noe annet? Det eneste jeg har er ledninger til varmeseter (ledninger fra sikringsboks, brytere og plugger til seter) Har sport stoler i sort skinn med varme og el. justering på alle innstillingene, skjelden vare men har hvert borti en del E36 som har disse kablene ferdig lagt opp, blant annet min forrige 318i 1992 modell som ikke hadde noe av dette i selve setene Det er to kontakter som plugges i under hvert sete, en til varme og en til el.justering, har du disse på din?
AlXz Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 Har du kablene til elektriske framstoler? Elektriske framstoler..?? Mener du varme seter, eller noe annet? Det eneste jeg har er ledninger til varmeseter (ledninger fra sikringsboks, brytere og plugger til seter) Har sport stoler i sort skinn med varme og el. justering på alle innstillingene, skjelden vare men har hvert borti en del E36 som har disse kablene ferdig lagt opp, blant annet min forrige 318i 1992 modell som ikke hadde noe av dette i selve setene Det er to kontakter som plugges i under hvert sete, en til varme og en til el.justering, har du disse på din? Hmm.. Så vidt jeg husker var det kun ledningene til setevarmen jeg hadde, dessvere..
Disaster Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 AlXz skrev: Elektriske framstoler..?? Mener du varme seter, eller noe annet? Det eneste jeg har er ledninger til varmeseter (ledninger fra sikringsboks, brytere og plugger til seter) Disaster svarer: Elektriske framstoler ja trenger kabelsett til begge framstoler, varme og el.justering se bilder. El. styrte sportsseter i sort skinn er ikke lett å få tak i, kjøpte de i Malmø fra en E36 som kun hadde rullet 62000 km kan ikke se at dem er slitt i det hele tatt Kjøpte forresten alt innvendig fra samme bil: dørtrekk, taktrekk, hattehylle, stolpebekledninger, midtkonsoll +++ hentet alt sammen med min forrige 318i 1992 mod. da hadde jeg plukket ut alt utenom førersetet gjett om folk sperra øynene opp der jeg kom i en ribba E36 Det pussige var at bilen jeg hentet delene med hadde ferdige kabler lagt opp til stoler med el. justering og varme men det har ikke min 1994 mod. 320i har du disse? eller er noen det andre her på forumet som leser dette og har dette ledningsnettet til salgs?
AlXz Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 hva skal du ha for lås settet? Solgt.. (sjekk pm)
AlXz Skrevet September 28, 2008 Forfatter Skrevet September 28, 2008 Pris på varmeapparat? Har egentlig kjøper på komplett ac nå.. Så kan nesten selge varmeapparat alene:P
AlXz Skrevet September 28, 2008 Forfatter Skrevet September 28, 2008 Har du instrumentpanel? Pris? Ikke til salgs ennå.. Mulig jeg trenger til check control'n ...
AlXz Skrevet September 28, 2008 Forfatter Skrevet September 28, 2008 Har mye deler fortsatt. Noe av det: - Orginal bakfanger (u/ diffuser) [bILDE] - Ramme til radiator - Takluke sveiv - Takluke - ABS m/ kontroll enhet [bILDER] - Airbag kontroll enhet m/ sensorer [bILDER] - Bremsekraftforsterker (m/ pumpe og pedal) [bILDER] - Bremsekalipere foran (venstre + høyre) - Høyre bremsekaliper bak - Clutch pedal (og slange) [bILDER] - Girkasse (Getrag) - Mellomaksel - Én stikkaksel - Bagasjeluke (Noe rust...) [bILDER] - Alle dører (Noe rust..., m/ vinduer) [bILDER] - Taktrekk - Dashbord (Svart) [bILDER] - Komplett ledningsnett! - Div plastdeler inni bilen - Aircondition (pumpe, radiator, varmeapp. ++) - Rattstamme - + Masse småtteri Fikser gjerne bilder av ting. Bare å spørre Mob: 48606970
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå