Thunderking Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Tja får vel åpne en prosjekt tråd jeg å....har riktignok vært en prosjekt tråd på den før, men nå skal jeg virklig få den ferdig..... Starter med noe bilder av bilen slik den var før jeg startet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Hva er planene videre? hive av chrome hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Velvel krom er for .......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Satan, de felgene var überfæle..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Hvor er etter du startet? Ser jo ut som en strøken bil, med skikkelig aggressiv senking Skulle jeg ha gjort noe, ville jeg fjærna engansgrillen og hjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 bilen så jo veldig strøken ut men felga var ikke helt min smak, men ellers så bilen veldig strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 strøken bil men få av felgene mann! ødelegger jo bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 Veldig pen bil, trenger bare å få fjerne de felgene å bling nyrene så blir detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunderking Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2008 Asanti`ene vil nok aldri bli tatt av denne bilen... Legger ved et bilde av dagens innsats med bagasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 Uff, vil ikke tenkte på hvordan denne tråden kommer til og se ut, etter alle orginal polizeiene har gjort sitt.. Men for all del, tøft at noen gidder og gjøre noe ikke alle andre gjør.. Kan kaste felgene for min del, men om du liker det så er det jo ditt valg. Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 Fæle felger ja, fytti grisen.. Greit at de helt sikkert er dyre, men 99,3 prosent av verdens befolkning ville heller sett på dama si bli tatt i baken av en stor neger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunderking Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2008 Kjempe fint med mye meninger.....men siden jeg bryr meg tilnærmet lik 0 om hva folk sier om prosjktet, og kommer aldri til å bytte om på noe etter andres meninger hadde vært fint å holdt tråden sånn någenlunde til hovedsaklig bilder om hva som skjer ikke. Lite interessant å lese inlegg på 1 setning som bare er kastet ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 det er bra du går for dine egne meninger og ikke andres men da regner jeg med at du skal beholde felga da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunderking Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2008 det er bra du går for dine egne meninger og ikke andres men da regner jeg med at du skal beholde felga da eller? Felgene vil bli stående på bilen ja..... Prosjektet her skal ikke være bruksbil/orginal bil. Det har jeg gjort før så nå skal det bli ett litt mer øyenfallende prosjekt og må det igjennomføres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå