Sir Hofstad Skrevet Juni 21, 2008 Skrevet Juni 21, 2008 bestiller en god stasjon i neste uke og da kan jeg tilby gode diagnosemulighter for biler med denne muligheten. Audi,Vw,Bmw, japansk og amerikansk osv. Rimeligere å få meg til å komme og kjøre diagnose. Og finner jeg ikke feil, ikke får gjort det du ønsker betaler du bare bensin/startgebyr
Ørjan_S Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 Free bump Hva slags stasjon har du bestilt? Autologic?
ESveen Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 Bra, kunne tatt ett treff med utstyret, så kunne alle betale litt for å få slettet evt. feilmeldinger og tatt diagnose. Kunne blitt ett bra trekkplaster.
Ørjan_S Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Synd du ikke bor i stavanger da. Dersom du er i Kristiansands-området så kan jeg alltids være behjelpelig med diagnose og koding, betaling i øl, gjelder også startgebyr (på helg/helligdager må muligens en flaske vin påberegnes da fruen i huset ikke er særskillt begeistret for at jeg "jobber" )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå