JulianS Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 nei men når olja plutselig blir borte så er det kanskje ikke så rart det ryker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 hehe. nå pleier ikke jeg miste all olja plutselig heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Likevel bruker du 1 motor i mnd. haha Var det med steinkasting i glasshus og det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 2,5l virka når jeg tok den ut og den. men gikk så dårlig så jeg bytta. og jeg kan ikke noe for att en topp sprekker? nå har disse m30 motorene før 1980 et vanlig problem med sprekte topper også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Du kan ikke for noe du Morten! Eller..... Hmmf ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 neeeehei! hehe nå står forøvrig bimmern i garasjen å tiner opp alle de frosne vannslangene etter att jeg fylte på MASSE vann her forrie dagen.. så får den stå der til i morgen , så får man se litt på om det er noe håp.. er det ikke så kjører jeg de 10 mil.. DA er det hvertfall ikke håp... men da står bilen ca 5m unna den nye 3,5l den skal få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 neeeehei! hehe nå står forøvrig bimmern i garasjen å tiner opp alle de frosne vannslangene etter att jeg fylte på MASSE vann her forrie dagen.. så får den stå der til i morgen , så får man se litt på om det er noe håp.. er det ikke så kjører jeg de 10 mil.. DA er det hvertfall ikke håp... men da står bilen ca 5m unna den nye 3,5l den skal få blir bra når det kommer neddi en skikkelig maskinist isteden vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 hehe ja, men blir nok ikek neo turbo nå heller men :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 hehe ja, men blir nok ikek neo turbo nå heller men :/ det har da vel ikke noe å si, synes ikke det skal være det heller jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 hehe. du har tydeligvis ikke kjørt en 3,5l med svær turbo go ordentlig justert. for det dro GREIT på 1,5 bar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Blir ikke ordentlig juster på gata vettu.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 neivell... da tror jeg faktisk du skal undersøke litt mer, såkalrt blir det 100% best på rulla. men kan få det like bra på gata også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Gleder meg til du begynner å gjøre ting skikkelig føler det er mye smiing i gården her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 neivell... da tror jeg faktisk du skal undersøke litt mer, såkalrt blir det 100% best på rulla. men kan få det like bra på gata også.. med 100% duty cycle på dysene? :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 hehe. du har tydeligvis ikke kjørt en 3,5l med svær turbo go ordentlig justert. for det dro GREIT på 1,5 bar! hjelper ikke det, er ikke meninga med BMW + turbo etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå