Just-turbodiesel Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 når da? bilen er litt syyk så tror nok ikke det desverre.. kl 8-9, blir masse folk/biler, kan sende deg melding, du får prøve å få sitti på med noen eller noe da vettu, blir sosialt og koselig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 tja... får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 jau, passerer jo lier så, du får tenke litt på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 da har jeg bare igjen å vaske bunnpanna og lakke + montere så er bunndelen 100% klar... da må toppen sendes til vasking og overhalling før jeg får gjort no mer.. i påsken blir det å rive ut den gamle motoren, sveise litt rust og kanskje lakkere motorrom etter påsken! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Hjemme igjen ? Har du nøkler til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 det har jeg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Det er flere nøkler ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 er vell ett par-tre tror jeg, husker ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 da sitter jeg i Tyskland på hotell med bimmern utafor funka fint å kjøre pent med hvertfall hehe, kjørt 60 mil idag og har ikke hatt noe problemer =) Testing på AUTOBANEN i morra :D:D:D hehe SKÅL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Skjer a? Hvorfor fikk ikke jeg være med!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 haha...aprilsnarr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 hehe. faktisk så var det ikke no aprilsnarr. har netopp kommet hjem etter 65 mils kjøring idag og bimern har vært EKSEMPLARISK! første bilen jeg har hatt som jeg kunne sitte i M stola og kjøre 150 mil på 2 døgn og bare kunne kjørt med uten å ha vondt noe sted!, brukt jevnt 1-1,2l på mila men har jo vært litt gassing også.. så syns det er helt ok såå. søndag skal bilen "ribbes" for motor, interiør og påbegynnes rustsveising i motorrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Det trengs:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 flere bilder på vei ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå