Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

da har jeg bare igjen å vaske bunnpanna og lakke + montere så er bunndelen 100% klar... da må toppen sendes til vasking og overhalling før jeg får gjort no mer.. :( i påsken blir det å rive ut den gamle motoren, sveise litt rust og kanskje lakkere motorrom etter påsken! :D =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da sitter jeg i Tyskland på hotell med bimmern utafor :D funka fint å kjøre pent med hvertfall :) hehe, kjørt 60 mil idag og har ikke hatt noe problemer =) Testing på AUTOBANEN i morra :D:D:D:D hehe

SKÅL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. faktisk så var det ikke no aprilsnarr. har netopp kommet hjem etter 65 mils kjøring idag og bimern har vært EKSEMPLARISK! første bilen jeg har hatt som jeg kunne sitte i M stola og kjøre 150 mil på 2 døgn og bare kunne kjørt med uten å ha vondt noe sted!, brukt jevnt 1-1,2l på mila men har jo vært litt gassing også.. så syns det er helt ok :)

såå. søndag skal bilen "ribbes" for motor, interiør og påbegynnes rustsveising i motorrom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Morty999 changed the title to Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...