Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

Vist du skal overlade den senere. Hvorfor da i all verden byte bort s38`n mot en dårligere motor til det formålet? vist du skal lage deg e28 m5 kopi fårstår jeg att du vil ha m88 men med pustehjelp blir det jo litt domt. Da egner 3,8n seg mye bedre. m88 er jo bare en gammlere og dårligere s38.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om jeg skal overlade den. har ikke planer om det ennå. har bare tenkt tanken. men vet ike om det blir gjort.

har jo egentlig mest lyst å lage m88 med 6 trakter og datasprut på. men foreløpig blir den orginal. og det blir den nok en stund også.

om m88 er dårligere enn s38 bryr meg svært lite. da det er m88 som "hører hjemme" i e28.. da den org kom der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,hvor ble det av 2 ventiler pr sylinder meningen din da?

Og skal man overlade en s38/m88,så ville jeg ihvertfall ikke gått for den 3.8 bunndelen.Det sies at det omtrent ikke finnes blokker uten sprekkdannelser.Men 3.8 topp med 3.6 eller 3.5 blokk burde vel være knall.Med 3.5 blokka,så er det vel lettere å få tak i stempler også(92mm mot 3.6 93.4mm).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,hvor ble det av 2 ventiler pr sylinder meningen din da?

Og skal man overlade en s38/m88,så ville jeg ihvertfall ikke gått for den 3.8 bunndelen.Det sies at det omtrent ikke finnes blokker uten sprekkdannelser.Men 3.8 topp med 3.6 eller 3.5 blokk burde vel være knall.Med 3.5 blokka,så er det vel lettere å få tak i stempler også(92mm mot 3.6 93.4mm).

denne blokka har 93.4 borring ;) er den "gamle" 3.5l blokka di bruker på m88..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. ville det ikke m106blokk med s38 topp funger bra da?

da kan man jo kjøre orginal innmat og orginal topp og alikevell ta ut en sinnsyk effekt uten at det koster skjorta...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Morty999 changed the title to Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...