|Ole| Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 jeg kjørte 1,5 bar på min m30b34 med 10.8 i komp.. men det var hele motoren 100% orginal. og det gikk grisefært! men dog røyk toppakninga pga ladetrykket. etter det blei alle turbodela stjålet så har ikke prøvd noe spes mer på 1-1.1 bar kjørte jeg 30 000 km på helt std m30b34 motor. og hadde det gøy hele tiden.. bare mapping er gjort nøye så tåler tign mye mer Ok, kompen min er 8.0.1 med heilsmidd innmat stødgørdel osv osv osv, eg håpar ikkje det blir for slapt på lavt turtall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 virker sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Tror alle hjemmebygde motorer er unike uansett hvor høy eller lav compen er... Gleder meg til å se og høre m88 med 6filter nå.. bare å raska på med skruingen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 hehe det kommer nok. men gidder ikke stresse. lenge til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Lurer på om jeg skal herme etter deg og kjøre s38 med 6 filter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 bare å innvistere i datasprut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 bare å innvistere i datasprut da Frister litt ja:) Har du noen anbefalinger til sprut for en nybegynner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 MS er jo ganske enkelt da.. og billig.. ellers har du haltech eller vipec. eller så kan du kjøpe mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Blir bra med m88.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 MS er jo ganske enkelt da.. og billig..ellers har du haltech eller vipec. eller så kan du kjøpe mitt Er Haltech du har? Hva følger med da? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 haltech ja. ferdig tilpasset m30 da men. skal ikke være så mye jobb.. jeg tenkte å selge ALT komplett, med 6 coiler, triggerfølere, vanntemp,lufttemp,tps ++++ 15 lapper tenkte jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 sitter å ser litt på bilder av grå/sølvfarga biler med svart eller carbontak.. hva tror dere om det på e28? eller vil det bli feil? hr litt lyst på mørkere panser enn resten av bilen også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2010 idag har jeg måkt frem bilen fra snøen var ca 40cm snø over hele bilen. skal dra den inn i morra får vell prøve å få i no motor i den snart vell men har ikke arbeidslyst ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 jo høyere kompresjon jo mindre trenger du og lade for og få den effekten med lavere kompresjon..med andre ord du vil få en mer og sterk motor på bunn..men slitasjen blir større med høyere kompresjon.. slengte meg på litt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2010 og jeg liker en motor som er sterkt i fra bånn. derfor liker jeg komp eneste som er litt dritt er att når du skal lade 1,5+ med 10,5 i komp så må tenninga bli egentlig altfor lav. men det får være. hehe. skal ikke lade 1,5 bar på m88.. (tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå