Morty999 Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 blir glassblåst ja.. skreiv litt feil istad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Det tror jeg blir bra ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Lagde du deg fester til coilene, eller fant du fester noe sted å kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 litt høy i ræva, men fin foran. måtte space ut hjula og, så fant bare en 25mm spacer. og det blei RÅTT! Det stedet der så kjent ut, pure racing på auli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 litt høy i ræva, men fin foran. måtte space ut hjula og, så fant bare en 25mm spacer. og det blei RÅTT! Det stedet der så kjent ut, pure racing på auli? Enten ser jeg syner, eller så står det Pure Racing på bilen ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Hehe, jaggu!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Ka lakk du bruka? E det bere vanlig boks lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 jeg jobber jo på pure racing da så! hehe.. truls, hvilken coiler? de jeg brukte på m30'n skrudde jeg bare fast med lange skruer inni rommet ved varme app motoren. kjakan, på aluen bruker jeg alu lakk, først glassblåst så lakkert.. har bestilt krympelakk til toppdekslet nå.. sitter her å sorterer ut deler til m88'n som ikke skal brukes, di skal ligge oppi hylla på "rote" rommet =) så di ikke blir borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 hører lyden i ørene alt åssen detta blir legge bort denne svære tingen så blir det lyd nå er led nett og org m88 deler lagt bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 da er toppen hentet nye styringer og slipte ventiler på eksos siden. innsugssiden var bra så den tok han ikke (pga shimsing osv osv) toppen var faktisk 100% rett så ingen plansliping behøvd heller nå mangler jeg kun oljepumpe og registerdeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Åja, men daså ser jo dessa pr bila overalt!! Syyyykt gromme deler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 hehe blir noen biler ut av jobben om dagen gitt da har jeg vært å henta toppakning på posten toppen hentet jeg også istad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Ser bra ut dette her.. hentet du denne bilen i Mandal,så noe kjent ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 hentet denne i mandal ja.. er en stund siden nå men hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Hvorfor bygger du om til dobbelt kjede? Er det et kjent problem med registerhavari? Mange som bygger om nyere motorer til enkelt kjede for mindre roterende masse og mindre slitasje osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå