Morty999 Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 bare håpe det blir like bra på bilen da.. og den må ned 5 cm og stakkars bunnpanne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Keep up the good work Morten ! Skal ikke se bort ifra at jeg tar en roadtrip med touringen mot oslo distriktet når jeg kommer hjem, kommer på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 bare å komme det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 I granskauen, har du pusset blokka fetteblank?? Er du helt på trynet gal mann?? Hehe du er en råtass!! STÅ PÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 ja har nok det.. hehe.. skal lakke den svart da.. men måtte få bort litt rust.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsern6 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Du gjør en bra jobb Morten. Blir morro når du får gang på den:) Følger med her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 montert litt på spjeldrekka nye blå knotter over noe skruer.. vet ikke hva di gjør men di gamle gule var helt ødelagte.. + nye propper over alle vakumnipplene i kveld så skal jeg få tatt alle ventila.. så toppen er klar =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Dette ser skikkelig bra ut, gleder meg til du får bilen i samme stand som motoren. Da regner jeg med at bilen er å se på treff, og det skal bli morro å se den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 på treff blir den å se ja planen var å få bilen like strøken ja =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 blei dårlig med motor i helga.. i morra skal jeg få vasket blokka og lakkert den.. så får jeg se om jeg hiver sammen råder,stempler og veiv osv.. må se hva jeg får tid til.. neste helg så er nok m88 klar.. håååper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Er veldig bra tempo her nå Morty! Ting blir gjort riktig også, kommer til å bli en latterlig bra finish i motorrommet til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 dette er så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 Er veldig bra tempo her nå Morty! Ting blir gjort riktig også, kommer til å bli en latterlig bra finish i motorrommet til slutt! tempo og tempo.. skulle vært ferdig for flere måneder siden jeg! hehe.. men denna lommeboka da.. nå har jeg jo faktisk alt.. så i løpet av uka skal dere nok se en m88 som tar form igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Synes du har et bra tempo i forhold til meg iallefall, men nå driver jeg mest med å samler inn deler for tiden da. Gidder ikke begynne i alle ender før jeg har alt samlet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 hehe.. jeg har jo hatt min tid med ventilng på deler jeg også. så veit åssen det er er klar for sommern jeg nå!! vaske og lakkere m88 blokk idag få inn veiv,råder og stempler kan og hende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå