Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

hehe.. jeg har jo hatt min tid med ventilng på deler jeg også. så veit åssen det er :) er klar for sommern jeg nå!! vaske og lakkere m88 blokk idag :) få inn veiv,råder og stempler kan og hende :D

Hehe, det går mye penger da gitt. ;)

Kvalm av vinteren jeg nå, skal bli bra med sommer snart. Massevis med BMW kjøring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var m88 bunndelen montert :D eller.. hvertfall innmaten i den.

fikk og sjekket di gamle stempelringa.. og når du var løse så var det 5mm mere gap på de nye enn på di gamle.. så vil si att de gamle var godt slitne.. hehe

HPIM0322-1.jpg

HPIM0323-1.jpg

HPIM0324-1.jpg

Gammel vs ny stempelring..

HPIM0325-1.jpg

HPIM0326-1.jpg

Stempelringer montert.. (hadde montert en da jeg kom p å ta bilder :P )

HPIM0329.jpg

alle stempler og råder er klart montert =)

HPIM0330.jpg

Lagre montert med monteringsfett =)

HPIM0331.jpg

HPIM0332.jpg

HPIM0333.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke gått for noe skikkelig innmat med det første da? No høy komp stempler og H-råder ;)

hehe.. joda, mye man skulle gjort.. men så var det denna fantastiske lommeboka da.. og det har kommi på 40 000 det jeg har gjort hittil.. så den for bli orginal.. er sjelden motor så gadd ikke begynne å trimme så mye innvendig. Vurderte å sette på topp ifra s38b38, men fant ut att da blir det ikke noe m88 lengre så lot det være.

gleder meg til å kjøre nå!!

torsdag henter jeg e30 m3 kasse også :) med 1 gir ned =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dogleg blir fett :D

Skal motoren være ferdig til helga eller skal den være ferdig i bil til da? :twisted:

i bilen blir den nok ikke før helga. hehe motoren er vell heller ikke ferdig til helga.. men hadde ett håp omå hvertfall ha fått på topp, innsug++

venter på en pakke nå med siste dela til registret+ har noen smådeler igjen som ligger på gs å venter på meg før spjeldrekka er helt ferdig..

men er ikke lenge til nå :D

fikk på felga foran og i går, med 225-35-17 og det blei HELT perfekt!, bare jeg får neddi motoren og får justert høyden perfekt så skal detta bli bra :D

henter delebil til helga også :) hvit 518 som skal få donere lit dører og skjermer om de er bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Morty999 changed the title to Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...