TM custom Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 fant du den informasjonen du trengte i det dokumentet jeg sendte til deg?
///MoePower Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Har du gappet de nye stempelringene? Vet du hvilken klaring som er optimalt?
Superbeetle Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 og er sylindrene honet/gjort noe med? Kontrollmålt stempelklaringen i blokken? jada, vi er gode på sofa-mekking her
///MoePower Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Spør egentlig mest fordi jeg selv også har nye stempelringer liggende. Tenkte å gjøre det litt "ordentlig" når jeg først er igang med å bytte dem
Superbeetle Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Spør egentlig mest fordi jeg selv også har nye stempelringer liggende.Tenkte å gjøre det litt "ordentlig" når jeg først er igang med å bytte dem Man skal vel "gappe" dem iallefall.. Kanskje noen har en verkstedshåndbok tilgjengelig?
Morty999 Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 hehe.. er vell ikke noe spesielt som er optimalt.. men det skal være riktig! og det skal stå i papirene du får med stempelringa.. forskjellig på div typer ringer osv det.. blokka er sendt bort til maskinhoning ja, så det er gode nok fikk sammtidig kontrollmålt sylindrene for ovalitet og om blokka er rett og den er helt ok.
Morty999 Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 syns den fikk bra stuk med lavere dekk få i motorn nå så tror jeg den blir perfekt!! skilta er tatt av pga har ikke vært på eu ennå hehe
Superbeetle Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Utrolig kult prosjekt iallefall! Digger når man går så grundig tilverks på både små og store detaljer..
Dralle Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Du Moe bør vel forske ekstra på det med ring-gap siden du skal ladde mye.
Morty999 Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 da henta jeg noen nye deler igjen.. huff.. lommeboka blir slank her hehe kjøpte ei ny plugghette siden en var ødelagt, noen o-ringer (som vanlig) og plugger.. og det var 1100 spenn det gitt.. jaja.. hehe gleder meg til å kjøre
///MoePower Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 Kor det går her da? Lenge te motorhavari? Måtte rette litt på spørsmålet.
Morty999 Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Skrevet Mars 25, 2011 toppen skal på i morra =) har fått noen feil pakninger så må bestille nye på mandag men håper toppen er på plass og registret i morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå