Morty999 Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 jada.. hehe tok meg 7 mil ca hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Du knuste bunnpanna etter 7 mil, men kjørte likevel 5 mil til?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 det blei en sprekk i den, så det rant sakte ut når jeg stoppa den.. fyllte på 4 liter og kjørte hjem uten problemer.. blei ikke høl i den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Ikke værre nei. Tenkte du tok den like hardt som jeg gjorde i fjor sommer. Si fra hvis du ikke vil ha bildet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 hehe.. neida, ekke så ille oljelampa hadde nok begynt å lyse fort da.. men jeg merka det ca 1 time etter jeg slo neddi en gang.. da jeg sto parkert og en kompis sa att det lakk noe jævelig av bilen min .. hehe så den har aldri gått tørr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 jeg ødela audi'n i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 å? hehe.. bra jeg ikke er aleine om å drepe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Sånn er det når du skal senke bilen pen fjolla Pedi: hva er en 745i sa? Sør afrika? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 SA - South Africa ja... Var vel etter ønske fra de oljesjeikene fra Saudi-Arabia osv at M88en erstattet turbomotoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 var vell heller att turboen ikke passer pga rattet på feil side.. ang snekke osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 +1 Morty999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 jaja.. da var bunnpanna av.. og den var godt sprekt ja.. henter ny i morra.. så da blir det kanskje kjøring på onsdag hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 jaja.. da var bunnpanna av.. og den var godt sprekt ja.. henter ny i morra.. så da blir det kanskje kjøring på onsdag hehe blir ordnings på detta da morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 min bil har iallefall bunnpanne...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 ja.. når du har sånn høyfjellshotell så er det ikke fare for den heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå