Kristian H. Foss Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Vht Wrincle plus på plenumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 ja.. egentlig no forbanna dritt.. den jeg hadde på toppdekslet var MYE bedre og finere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Hadde slik på et toppdeksel en gang, ble veldig bra resultat synes jeg. Hva het den andre du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 hva den andre het nå husker jeg ikke helt. men kan finne ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 da blir det mapping av m88 i helga henter mellomakselen i morra.. har også montert haltech e6x for øyeblikket så skal bli spennende å se åssen den virker nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 diggdigg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Blir nok artig på ACR! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 da blir det mapping av m88 i helga henter mellomakselen i morra.. har også montert haltech e6x for øyeblikket så skal bli spennende å se åssen den virker nå Det blir stili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 blir nok GØY på acr ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 blir nok GØY på acr ja Når skal du kjøre oppover Morten ? Er dere mange ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 jeg skal dra litt tidligere pga skal opp til noen jeg kjenner i bodø osv.. jeg skal dra aleine.. og på søndag eller mandag men sliter litt med haltechen den vil ikke helt være med på TPS mapping uten map sensor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Fint motor romm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 da er vi i oppdal,, sov her i natt samtidig som jeg har hentet "andros" her på forumet.. fikk litt trøbbel med trigger signalet til haltechen i går så må skru litt idag. men ordner seg vell sikkert.. durer videre oppover idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Gjekk bilen bedre me sprut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå