Morty999 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Hehe Andros, regna med det Tøft, men haha skjønner ikke helt, bildene er vel tatt før setså? Mo i rana er vel i den retningen hehe vi snudde nok bilen, da det så litt bedre ut vi kjørte oppover der egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Aha, kjørte dere innom fauske/bodø for å fikse spruten? Er litt forvirra, hahah sorry Kommer dere fra retning mo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 hehe.. nei, jeg har ett par kompisser her oppe. så derfor kjørte vi opp hit først, tok en langferie oppi her da vett jeg har kjørt fra oslo møtte andros i oppdal i sør trøndelag også kjørte vi oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Aha, skjønner Kjørt langt da, kompisen din med cossie, er det schjelderup? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 hehe ja.. det er nok shjelderup ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Du som kjørte den mørke 7-serien? Ja, var jeg som kjørte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 hehe ja.. det er nok shjelderup ja Hehe, er vel dreven på datasprut han ja Er dere i bodø nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 nå er vi i campingvogna på fauske hehe.. skal vell innover til bodø etterpå tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truckdriver Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Aha, skjønner Kjørt langt da, kompisen din med cossie, er det schjelderup? Jepp, er nok jeg Men Morten trengte stort sett å låne loddebolt, en bit skjermaledning, krympestrømpe og tape. Han er jo tross alt dreven på sprut selv Forresten, kjenner jeg deg? Btw, så starta de akkurat til Bodø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 nå er vi i campingvogna på fauske hehe.. skal vell innover til bodø etterpå tenker jeg.. Ahaa, på lundhøgda camping da? Bor på strekka nedenfor bakken isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Aha, skjønner Kjørt langt da, kompisen din med cossie, er det schjelderup? Jepp, er nok jeg Men Morten trengte stort sett å låne loddebolt, en bit skjermaledning, krympestrømpe og tape. Han er jo tross alt dreven på sprut selv Forresten, kjenner jeg deg? Btw, så starta de akkurat til Bodø Hehe okei Jeg vet bare hvem du er, satt på deg og Kristen Marius i fjord sommer i cossien når han kjørte, og har brukt å kjørt mye sammen med Tommy i 940 Turbo'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truckdriver Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Ok, da har jeg en viss anelse Forhåpentligvis går den en anelse bedre nå enn når du satt på De har overnatta i treffvogna mi, så nei, ikke på Lundhøgda. Og om du/dere kommer nedover til ACR i helga så er det bare å stikke innom for en prat Morten biter ikke han heller Når vi ikke er på bana med enten den ene eller en anna bil så er vi sansynligvis å finne i nærheten av denne vogna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Hehe, møtes nok da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Du får bare rope ut om du ser mazda'n min Vi passerer vel Fauske utpå ettermiddagen/kvelden i morgen, på tur til ACR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå