ehrnst Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Er det den gamle vogna fra gutta på evo.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 aner ikke jeg. hehe er orginalt en 518.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 http://www.evoforumet.no/phpbb/viewtopi ... am+polizei Ser ikke sånn ut, nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Hvor mye hester antar du det er i M88en nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 tja.. si det.. orginalt har den jo 286.. men jeg har bygd om til 3,6l og justert litt i toppen.. men akkuratt hvor mye veit jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Morten, har du vært hos "ljugern" i hokksund? Fy flate så mye deler han har! Hadde blant annet en komplett org. m535 e28, som han skulle ha en million for riktignok xD skattekammer den tomta hans:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Du er hvit...derfor du slapp unna.. hvorfor er det ikke en sånn liker knapp på bimmers som på facebook? haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Morten, har du vært hos "ljugern" i hokksund? Fy flate så mye deler han har! Hadde blant annet en komplett org. m535 e28, som han skulle ha en million for riktignok xD skattekammer den tomta hans:p veit det.. han skulle kun ha 16 lapper for kompl styling til m535i hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Ljugern, ja. Det er figur det. Alt koster skjorta og det er ikke veldig greit om det skulle være noe galt. Tok vel.et halvt år å få tilbake noen penger fra han en gang. Beste er nok å møte han på lokasjon å handle der Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Møtte han der han holder til jeg, han sa at jeg ikke kunne få penger igjen, hvis delen var feil kunne jeg bytte den i en annen del, men det var det:p men fy flate for noen biler han har stående! Nesten strøken 745 e23 porsche 911 osv osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 morten. om du har mye pæng og trenger m88 grenerør ligger det på finn nå. 7500 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 kunne få ett for 4 lappper i forrie uke men hakke råd.. det funker det som er der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 jeg og halfdan vaska litt bil i går halfdan sin er noget mer blank en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 statoil lørenskog? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå