Morty999 Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 da har jeg fått på ny oljekjøler, da den gamle revnet på ACR i sommer ( ja jeg er litt treg ) bytta panservaier så den kan åpnes fra inni bilen igjen hehe nå skal jeg ut å bytte diff til en med 3,64 utv så det går ann å spinne litt ! fått lånt meg en poleringsmaskin og nå kanskje det blir antydninger til blank bil på gatebil Fått besøk av en til som trengte ny toppakning på 3,8'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 bilen ser finere ut uten m-tech fanger enn med fanger morten;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aunli Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 bilen ser finere ut uten m-tech fanger enn med fanger morten;) Ikke hør på Halfdan, slått hode sitt han.!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 men jeg er litt enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 = lurer virkelig på om di har lite å gjøre igrunn? hehe.. men men får bare sette på fangern igjen da og montere fult lys lampa mi og vise den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Mye på strømmen og kjører du eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 ikke mye, hehe men tilfeldig akkuratt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 kanskje jeg treffer på deg en dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 fikk du bare 4 dager å vise den på? Trodde det var to uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 er ikke akkurat mye jobb å sette på frontfanger og siste fjernlyset da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 er ikke akkurat mye jobb å sette på frontfanger og siste fjernlyset da men ja, Du sier noe der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 men så spørs det om de peker på motoren og ler da? eller er det godkjent morty? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Ifølge lappen der så skal han heller ikke inn på biltilsynet. Kun visning hos politiet. Kan aldri tenke meg at de legger merke til motor osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 står i vognkortet uansett det så må bare vise den på politist innen mandag hehe. og det skal jeg nå få til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå