Morty999 Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 å? hehe.. 4 gir å bånn gass og alt for lite effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Så deg utpå der;) satt på med E39 m5 kompressoren som sto bak deg siste(?) heat;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Ey, snik fotograf du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Satt jo tross alt i kø i halvtime bak han så hadde da mulighet til å ta et bilde eller 2 xD men faen du skremte meg et par ganger når jeg ikke hadde klarsikt oppover langstrekka og du slang "90"-grader kontra på kontra oppover der xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Hehe, er ikke jeg som kjører, er bare jeg som står der og snakker med Morten, jeg er han i rutetegenser og Morten er han andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 er du også på bildet? prøvde å se etter deg i driftmonkey, men fant ingen med ///M-t-skjorte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Ja, er han blonde der, med blå rutete genser.. Som Snakker med Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 gutta med hvit e28? var du mye inne hos driftmonkey forresten? sto og så på e30'n, ble faktisk filma da jeg tilfeldigvis spiste banan i "apeteltet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Det er oss vett ja, jeg var med de hele helga, var med han med den røde, så skrudde litt på den så var i teltet så og si hele tiden untatt da jeg stod ed muren og så på hmm, banan, vi hadde noen banan spøker med de som hang i taket der.. prøv og bli kjent med de folka i teamet, er så god gjeng det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 du får introdusere meg nestegang da var nok et bra shot at jeg står og inspiserer e30'n med en oppblås banan over meg og spiser banan selv helt syk kamber, hjulstilling og rattutslag på den!! men skal han gjøre noe med bredden bak? burde fullføre med m3-bredding bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 du får introdusere meg nestegang da var nok et bra shot at jeg står og inspiserer e30'n med en oppblås banan over meg og spiser banan selv helt syk kamber, hjulstilling og rattutslag på den!! men skal han gjøre noe med bredden bak? burde fullføre med m3-bredding bak tviler på at det blir M3-bredding bak på den, han synes jeg var rar som sa "nesten m3 look foran jo :P" hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Det kan vi få til vett jeg satt på noen runder, og det var helt helt vilt, fikk vondt i nakken vett spess inn svingen til gamle deposletta.. Det kommer noe i vinter, vi har noen planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Var "nesten" like mye E28er på Gatebil i helgen, som E30 og Supraer jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Var "nesten" like mye E28er på Gatebil i helgen, som E30 og Supraer jo Liker trenden, snart er det bare BMW på gatebil, Steike å mange e30 det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Synes det var noe overflod av e30 og supra ja så bare 2 e28'r jeg? morty sin og den grønne? synes det er tøffere å velge noe ikke alle har må skille seg litt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå