Pedi Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 mye geografiske betegnelse ute å går her..Er da også forskjell på Nordland og Nord-Norge.. (mener eg) Det er det gjerne. Men det er en felles faktor da: om en kommer fra Nordland eller det du sikkert definerer som Nord-Norge - så er en uansett en Nordlending Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Med på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Kommet deg hel oppover i regnværet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 jeg er framme jeg vett hehe. skal til kr.sund i kveld da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Hvor er d du holder til her oppe da? Mye godt vær og veier oppover sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Noe mer bilder av alpinaen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 akkuratt nå er jeg i elnesvågan? eller hva det heter her. hehe skal til kr.sund seinere idag =) nei har ikke det bmw-e30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Er det ikke der du bor Jakob? Eller husker jeg feil nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Jakobm5 bor i elnesvågen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Det var nesten da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Synd vi ikke har noen turbo bimmere oppe og går for tiden da har du kunna dratt en tur hit til surnadal og hvert med og laget litt veimerking. Er bare 2 timer unna kr.sund ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Er det ikke der du bor Jakob? Eller husker jeg feil nå? Det var nesten ja;) bare å stikke innom meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Lyst å rive av all M stylinga nå.. å få på sånn her =)Zender styling, skal være hvit da såklart og alpina felga =) noen som veit om hvor jeg kan få tak i slik zender styling ? Hepp Morty, long time no see... http://www.ebay.de/itm/2-Zender-Schwell ... 4cfa4d0daa Par lapper++ (inkl. frakt+moms) for sideskjørta... En start ihvertfall ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Lyst å rive av all M stylinga nå.. å få på sånn her =)Zender styling, skal være hvit da såklart og alpina felga =) noen som veit om hvor jeg kan få tak i slik zender styling ? Hepp Morty, long time no see... http://www.ebay.de/itm/2-Zender-Schwell ... 4cfa4d0daa Par lapper++ (inkl. frakt+moms) for sideskjørta... En start ihvertfall ///P Jeg var på treff i sommer, han som arrangerte treffet, var eieren av den grønne e28`n. Den var helt ny innvendig også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Fin den grønne der.. Jeg hadde en makan bare svart en gang i tiden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå