Morty999 Skrevet November 23, 2008 Forfatter Skrevet November 23, 2008 hva syns dere datasprut guruer om mappen nå da? jevnere?
Morty999 Skrevet November 24, 2008 Forfatter Skrevet November 24, 2008 Snakker vi total forandring av bil? Bort med skroootet Litt bilder før jeg parkerte den Tur i vaskehallen på vei for å parkere..
Morty999 Skrevet November 24, 2008 Forfatter Skrevet November 24, 2008 venter på å få igjen takluke og speil ifra lakering også. så blir hvite speil
Frode_E30 Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 hva syns dere datasprut guruer om mappen nå da? jevnere? Ser jevnt ut det der. Hvilken bredbånds lambda har du? Bruker du loggefunksjon? Hva har du gjordt med AIR/FUEL correction mappet? Kan du legge ut bilde av det mappet?
Morty999 Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 jeg har inovate LC1 med digitalt display, nei bruke rikke logg funksjon. har heller ikke rørt den air/fuel correction mappen, da jeg ikke bruker lambdaen ved vanlig kjøring ennå
destroyy Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Du må forklare meg hvordan jeg får av listene uten å ødelegge de morten
Morty999 Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 destroyy: de listene var GRISE lette å bytte. så bare kom med ei dør så skal jeg vise deg.. Moe. haha javel syns helheten kom fram betraktelig jeg
rolfi Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Myyye finere med shadowline ja. Krom er ikke fint på hvit bil. Jeg har aldri fått av en slik list uten å ødelegge, så legg ut film Jeg skal også konvertere til shadowline snart.
Morty999 Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 hehe, de var faktisk VELDI Glette å bytte, litt bittelitt knot med de øvre på bakruta s pga rundt nederst men eller LETTE, det er orgså engangs klips fant jeg ut, men klarte å berge de fleste , men skal kjøpe nye så de sitter 100%.
Frode_E30 Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 jeg har inovate LC1 med digitalt display,nei bruke rikke logg funksjon. har heller ikke rørt den air/fuel correction mappen, da jeg ikke bruker lambdaen ved vanlig kjøring ennå Air fuel correction mappet er dosert feil fra leverandør har jeg hørt, det var det værtfall på mitt e6x. Når innsugslufta blir varm gir den ifølge det originale mappet mindre bensin, mens den egentlig skal ha mer bensin. Dette burde du sjekke! Er det ikke tungvint å mappe uten logging?
Morty999 Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 jeg bruker ikke det mappet ennå, og i min "air temp correctio" mapp så gir den mere bensin jo varmere lufta blir på org mappet. er ikke tungvint, eller jeg har aldri prøvd å mappe med logg så jeg vet ikke hehe
Frode_E30 Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 jeg bruker ikke det mappet ennå, og i min "air temp correctio" mapp så gir den mere bensin jo varmere lufta blir på org mappet.er ikke tungvint, eller jeg har aldri prøvd å mappe med logg så jeg vet ikke hehe Ok, da er det rett på ditt sprut, tenkte bare jeg skulle tipse deg;) Hvordan mapper du når du har full gass da? Når man logger så kjører man f.eks ut hele giret og så ser man etterpå hvor man kan rette litt på a/f og så repeterer man dette til det er perfekt. Å mappe slik du gjør er jo veldig praktisk på cruising og rolig kjøring da..
Der Barockengel Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Likte den bedre med chrom lister +1:D
Morty999 Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 hvordan jeg mapper på full gass? man har da en brems? også sitter jeg på og titter. krom.! UFF!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå