///MoePower Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Den ser noe stusselig ut nå stakkars! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 hehe ja den gjør det taukroken har blitt bøyd og så må bøye den innover så jeg får på lokket også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Eu idag, og servon har begynt å lekke på turen hit såklart så må bytte snekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Eu idag, og servon har begynt å lekke på turen hit såklart så må bytte snekke Kan få en av meg som er helt tett, lav km, men muligens noe slitasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Er spent på når du kommer med sorte detaljer, blir så mye helhet i alt da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Har flere så går vell kommer på masse i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Noe fremgang her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Flott Morten! Hvordan gikk eu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 eun gikk greit den, men servon hadde såklart begynt å lekke på vei til trondheim, så fikk mangel på den, men har byttet snekke nå så i morra blir det skilter venter på en bråta med klips til shadowline listene rundt vinduene, di kom på gs idag så må se om jeg kan få henta di i morgen, derfor mangler så og si alt rundt vinduene fått på endel lister rundt om, mangler og noen til kanalskjørtet på andre siden så det ligger inni bilen foreløpig. invendig må jeg få ordna noen ledninger i passasjerdøra og h bakdør så er det på med dørtrekk og alt så det blir komplett ellers fikk jeg på alpina felga idag, justert ned høyden litt, blir nok trolig å heve den litt bak igjen, men sånn er den hvertfall nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Looking good ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Grattis morten!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Ikke så my som et lite takk en gang;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Da regner jeg med at jeg får beskue denne på E30Meet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå