ehrnst Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Hvordan fikk du bilen hjemover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 gikk å få den i gir om jeg tok i no jææææævlig, og kassa hyler å skriker no sykt, men kom med hjem til mamma i moss. så får bytte i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 blei nå ett par bra bilder like etterpå sprang ene bakhjulet og sladden blei brått rettet opp, og en e36 kom farlig nære ræva mi der, men heldigvis så klarte han å komme seg unna med og "diohrvik" på vei over bakketoppen noe dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaeiko Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 da du havnet uti grusen der, var da du kjørte forbi meg rett før svingen ved angsten der og brekka inn. Så bare bilen din sklei og sklei lenger og lenger ut Du hadde god fart inn i svingen der, for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Morty is back Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 da du havnet uti grusen der, var da du kjørte forbi meg rett før svingen ved angsten der og brekka inn. Så bare bilen din sklei og sklei lenger og lenger ut Du hadde god fart inn i svingen der, for å si det sånn! 180 på meteret da jeg slapp clutchen på 3 gir for å få ut rompa rompa kom ikke helt ut med engang men når den først kom ut så kom den ut no jæææævlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 da du havnet uti grusen der, var da du kjørte forbi meg rett før svingen ved angsten der og brekka inn. Så bare bilen din sklei og sklei lenger og lenger ut Du hadde god fart inn i svingen der, for å si det sånn! dessuten, har ikke håndbrekk, så brekka nok ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Ikke rart du tar kassa, når du bruker gira som brekk for oppstell. Værste som er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Ikke rart du tar kassa, når du bruker gira som brekk for oppstell. Værste som er det. Bruke gira som brekk er jo veldig smart da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Også klage på at den raser etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Klager jeg? Det var ett sagbruk før treffet og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Blir ikke akkurat bedre av den grunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Men det går bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Brekk er for pyser, bruker også kassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Brekk er for pyser, bruker også kassa Dere som ikke har lært dere sånt enda, ungdom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå