Morty999 Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 trenger også større dyser på orginal motoren nå duty cycle ligger på 98, 7 % over 4500 rpm på full gass.
Morty999 Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Skrevet Februar 26, 2009 DEILIG å se litt tørr asfalt igjen mappa litt "høgvarv" idag. og økte maks farten på gps.en til 196 og den går myyyye bedre nå. kos med e85
Morty999 Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Skrevet Februar 26, 2009 skal ta litt bilder og slikt nå og legge ut kommer snart en bra oppdatering av deler
Morty999 Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Skrevet Februar 26, 2009 hehe du har jo mast høl i huet på meg ang bilder så får ta noen da
Morty999 Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Skrevet Februar 26, 2009 litt bilder av motordeler! "stödgördel" som svenskene kaller det m30b34 veiv, nybalansert og strøken H-profil råder, balansert og nye balanserte m30b34 stempler som skal gi ca komp forhold 9,5 :1 med 3 gen m30 topp ny vannpumpe nytt oljerør til toppen noen m102 stempler jeg har til overs (m30b32) forøvrig til salgs sammen med 745 blokka nye reg kjeder til kam og oljepumpe glidekinner til reg kjede stramme fjøre til kjedestrammern, Ny selvfølgelig drev til kam,veiv og oljepumpe Delphi 1008cc Dyser litt motor deksler Toppaknings sett har bunnsettet også, men det ligge ret annet sted så fikk ikke tatt bilder nå. NYTT svinghjul, som er glass blåst. men har fått livv fukt på seg så skal glasss blåses på nytt Garett GT 40 88 Innsug ifra en e34 535. skal demonteres og vaskes grundig, og flytte spjeld på motsatt side. litt bilder av interiør som er i bilen litt mørke bilder men musikk må man ha nyvaska m535i for ett par dager sia og i dag tidlig til neste uke så skal hele bilen rubbes ned og poleres opp igjen. så kanskje den blir hvit igjen kommer nok mere info over helga. da skal jeg hente toppen min på motorteknikk i oslo, da er den ny overhalt med nye ventilstyringer, freste ventiler, planslipt og nye ventil tettninger lagrene til motorn kommer også da.
StrexX Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 meget pen bil!! digger disse bilene, og planene dine er meget lovende! bare å fortsette med oppdateringer, følger stille med hele tida!
Morty999 Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Skrevet Februar 26, 2009 følger stille med? da er det jo ikke noe vits å legge ut hehe sitter å funderer om jeg skal handle nye stempler. men er usikker :S
SteffenM2 Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Når du først legger såpass med penger i motoren, hadde det ikke lønt seg i lengden og fått smidde stempler med en gang?
Morty999 Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Skrevet Februar 26, 2009 jo, det er akkuratt det jeg sitter å tenker på. men finne rikke neo til vettu pris
Trond.S Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Delebil? Nei, denna får noe andre enn Mr. Morty kjøpe og sette på veien. Han får være fornøyd med den hvite han allerede har Åssen går det med den hjelpesnekka? Har du bytta den enda? Begynner å dra seg til med gromdeler til motorbygg her da. Bør kunne bli noe krefter i denna Hilsen Trond
Lien Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Lenge siden jeg har kikket innom her nå, men ser du har satt til live en av ideene som har trava rundt i hodet mitt det siste halvåret. Nemlig å etanol konvertere.. Spennende:) Er spent på hvordan motoren kommer til å holde med 9,5 i komp og matet med ladetrykk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå