Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Anbefalte innlegg

Skrevet
nei morten.. DU FÅR IKKE LOV TIL Å SELGE.. kjøp flere!!! :-P

hehe :lol:

har ikke satt opp noen formening om hvor mye.men under 60k tviler jeg på

Skrevet
Jeg har et lite spm. ang det med stereo i e28 Morty.. din røyk vel ikke pga fuktighet derav kortsluttning? Hørt det skal være mye fukt i bagasjerom på e28 så det skal ikke være så egnet å ha forsterker i bagasjerommet?

Mitt bagasjerom er knusk tørt. Har hatt forsterker baki i et år. Ikke noe tull og ikke noe støy :)

Skrevet
Flott fyr som sitter på huk der. Ser ut som en skikkelig studd!! :D:D

Studs er ikke helt min spesialinteresse, men du vet sikkert hva du snakker om, så takk for opplysningen.:)

Jeg har et lite spm. ang det med stereo i e28 Morty.. din røyk vel ikke pga fuktighet derav kortsluttning? Hørt det skal være mye fukt i bagasjerom på e28 så det skal ikke være så egnet å ha forsterker i bagasjerommet?

Mitt bagasjerom er knusk tørt. Har hatt forsterker baki i et år. Ikke noe tull og ikke noe støy :)

Enig. Bagasjerommet har i seg selv ikke noe spesielt problem med fuktinntrengning, men siden den yngste E28 nå nærmer seg 22 år, er ting avhengige av faktorer som slitasje og vedlikehold.:) I fuktig vær kan også et elektrisk apparat som trekker strøm i et dårlig ventilert rom være med på å skape kondens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...