Morty999 Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 sveisa demper ole ? bomma du og skulle skrive diff eller? hehe
H_Vatn Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 det er ikke meninga og ødelegge tråden din her. men hvor blir det av det grenrøret jeg forskuddsbetalte den 22 mars? synes det er veldig dumt av deg og ikke svare på telefon sms msn eller facebook..
Morty999 Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 jeg har da svart deg på facebook. og de gangene du har ringt så har je gikke hørt den. og når du ringte og ei vennine tok telefonen dusje jeg, og har ikke penger på telefonen til å ringe tilbake. og den er sendt for lenge siden!
Superbeetle Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Hva med å låne en telefon for å ringe tilbake da? eller bruke litt pengene for grenrøret til å kjøpe et kontantkort.. gu kor vanskelig det skal gå an å gjøre ting..! Men ja, ikke min sak (og jeg trenger ikke å få ramset opp alle grunnene til hvorfor det ikke går an å låne en tlf på noen uker og hvorfor pengene er brukt opp) Håper dere får ordnet opp!
H_Vatn Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 jeg har da svart deg på facebook. og de gangene du har ringt så har je gikke hørt den. og når du ringte og ei vennine tok telefonen dusje jeg, og har ikke penger på telefonen til å ringe tilbake. og den er sendt for lenge siden! svart engang på facebook og da skulle du sende meg sporongsnr når du kom hjem og jeg har ikke fått sporingsnr enda! vennina di sa du var i butikken. og det bruker faen ikke og ta over 1mnd og få en pakke fra drammen til kristiansund..
336mik Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Prøver du deg på alle de samme dumme unnskyldningene fortsatt? Du må da snart lære,og gidde å skjønne at du ikke kan drive med denne typen halv/hel-svindlingen av mennesker hele tiden. Og det å skylde på kvinnfolk/posten/glemt lapp(med sporingsnummer på) blir for dumt. Bli voksen.
wicky124 Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 de gangene jeg har handla med morten så har han oppført seg eksemplarisk...ingenting å utsette på han fra min del iallefall...
H_Vatn Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 har handla av han flere ganger jeg og.. men bare den første gangen fikk jeg sporingsnr. men pakkene kom de andre gangene men ikke denne gangen. han har sakt at jeg har skullet fått sporingsnr alle gangene men har ikke fått det denne gangen og pakken har heller ikke kommet. veldig dumt gjort egentlig og ikke gidde og prøve noe serlig for og gjøre oppfor seg heller synes jeg.. du får fjerne blokkeringa av meg på msn og sende meg sporingsnr morten eller over føre penger til meg så vi blir enige og få saken ut av verden.. det må vell være det best for oss begge?
oddis Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 jeg har da svart deg på facebook. og de gangene du har ringt så har je gikke hørt den. og når du ringte og ei vennine tok telefonen dusje jeg, og har ikke penger på telefonen til å ringe tilbake. og den er sendt for lenge siden! Print dette opp på et ark med stort skrift og heng det opp på veggen. Deretter les det høyt for deg selv. Innser du nå hvor ubeskrivelig latterlig dette høres ut? Ikke råd til å ringe tilbake. Unskyld irritasjonen, men hvem klarer ikke å få karre til seg en tlf samtale i 2009?. Finne to tomflasker, pante dem, og gi femmeren til lokalbutikken for å låne tlf dems i 2 minutter.... Helt utrolig..
GeirAndre Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 kranglefanter.. jeg har fått deler på forskudd av morten uten å betale enda:P lønning i morgen så da får du penger:)
Morty999 Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 dere får tro hva dere vil her folkens, men jeg har ikke noe grenrør lengre hvertfall.. og halvfdan, jeg har da ikke blokert deg ? btw. ett bilde fra helgas tur på rudskogen
H_Vatn Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 send meg sporings nr på pm da! har ikke sett deg på msn på 1mnd og andre folk som vi begge har på msn har sakt du har vært pålogga mange ganger..
Alecken Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Ser hvertfall at hjulet tar oppi framskjermen på det bildet.. kommer jo til og med litt blårøyk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå