mrbatnes Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 gleder meg til å se noen bremsepapier på denne hvorfor 8 dyser?
destroyy Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 Han bygger etter den såkalte klystermetoden Morten: Funnet no ledningsnett eller? Samt ta med begge panserhengslene og ring meg når du er i drammen igjen
Morty999 Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Skrevet Juli 23, 2008 hehe ja kjekt med boligfelt som det ALDRI er noe tull og slikt så purken er ALDRI oppi her.. bremepapirer kommer nok engang.. 8 dyser var fordi jeg fikk de for samme prisen som 6..
Der Barockengel Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Et kjekt nabolag kan aldri undervurderes. Det finnes jo folk som anmelder naboen sin for å rygge bilen ut av garasjen med utgåtte prøveskilt. Selv hadde jeg engang en nabo som kom og mente at jeg ikke burde vaske bilen utenfor huset, siden vannet kunne renne ut innkjørselen og over fortauet, og der kunne noen skli og falle. Jeg lurte litt på hva som i så fall kunne skje når det regnet. Kanskje ikke så rart at mange som driver med bil bor rimelig langt ute på landet.
Chris_ Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Tror jeg skal følge med litt på dette, ja! Stå på! Gleder meg til å se et ferdig resultat!
Morty999 Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 haha.. å ikke kunne vaske bilen på gårsdplassen.. da hadde jeg stussa litt hvertfall.. hehe har bodd på landet i ALLE år.. inntil de to siste. da har vi flytta til ett boligfelt litt kjedelig men.. hehe
///MoePower Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Syns mitt nabolag er utrolig hyggelig jeg. Har holdt på med biler, mopeder, motorsykler, helcrossere, snøscootere, fjernstyrte nitrobiler, vinkelsliper og you name it her i alle år. Ingen som klager på tross av at slettes ikke alle er like motorintresserte. De bare smiler og hilser på når man ser dem og enkelte ganger slår de av en hyggelig prat. Det hender 2-3 ganger i året at et par stykker kommer og sier ifra når de ser oss i garasjen at "det der ikke er lov", og som regel hvis man holder på med noe "unormalt" kikker de litt i vinduene og slikt men det er jo ikke allverden det. Og jeg bor nok ikke på landet, bor midt i et boligfelt jeg. Prøver selvfølgelig så langt det lar seg gjøre å la være å bråke på solværsdager, søndager og slikt, da sitter det som regel en del folk ute for å nyte godværet.
Morty999 Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 kjekt å ha det trivelig rundt seg også.. blir som reglel mye bedre å drive ute også..
Der Barockengel Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Greie folk er alltid greiest, synes jeg. Når man driver men hobbyer som krever litt rom rundt seg - som gamle biler - er det hyggelig med mennesker i nærområdet som lar andre få lov til å holde på med sitt. Kjekt å høre at dere bor i greie boligområder. Interessant nok, er de eneste som har budt meg problemer opp gjennom årene folk som strengt tatt burde brukt tiden til å ordne og rydde opp hos seg selv før de blander seg i hva andre gjør.
E30_Dale Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Detta ser jævlig bra ut! Barra knaske deler du har jo! Stå på glede meg te du fyra i gong maskineriet ditt...
Morty999 Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Skrevet Juli 28, 2008 gidder jo ikke kjøpe ubrukelige deler når en først skal bygge hehe gleder meg syykt selv..
Der Barockengel Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 Da har det blitt tirsdag, så da kan vi vel gratulere Morty999 med fødselsdagen. Gratulerer! Håper du får alle delene til bilen(e) dine som du ønsker deg.
SondreLM Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 Jeg får vel gratulere! Som sagt, håper jeg du får alle delene du ønsker deg, og en problemfri "oppvekst" for bilen
Morty999 Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Skrevet Juli 28, 2008 hadde jeg fått alle della jeg trenger så hadde jeg vært LYKKELIG men det skjer ikke.. men takk for det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå