Morty999 Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 nååå blir jeg irritert lader 0,8 går BEDRE enn den gjorde på 1,5 bar. men magrer ut pga bedre flow i toppen, olja blir grå, vannet blir borte, servoolja blir borte, tempen er ustabil som F.. tja, hva skal man si? noen som vil kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Fan det var kjipt.... Men dette fikser jo du lett mr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 joda, men off dritt lei av å skru på den motorn, nå som jeg gjorde alt så ordentlig for engang skyld. men men, får finne ut litt mer i morra. kjøre uten vann isteden! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Hahaa du ass! ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 lade mer i morra å sprenge hele dritten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Ekke kødd! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Hvis du virkelig mener det må du filme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 sikkkert blokka di som har fått seg en smell.. men det går bra bare gi bilen til meg så får den ett godt hjem.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Ble toppen planslipt etter at pakningen røk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 jeg byttet topp, monterte en ifra e34 535 som er overhalt og planslipt+ sjekket for sprekker og alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Var visst sprekk i toppen likevel. Noen som vet av en billig topp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 jepp, vannet renner inn i toppen sammen med olje, vippearmer osv.. så blir å bygge helt ny motor nå... ENDAG! parkerer dritten bak huset så får den stå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 ÅÅ ikke for å være slem... men trodde du bare kjørte og ikke skrudde hehehe Kan få kjøpe min motor.. Overhalt topp for 40000km siden. 9:1 i komp ferdig med turbo eksos anlegg intercooler rør alt... Men blir ikke gratis da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Ikke for å være slem her heller, men du har sagt så mange ganger til meg at jeg raser fort. Da var det litt digg for meg at det var deg for en gangs skyld. Hvorfor kan ikke toppen sveises? Hvis jeg kommer til med tig'en kan jeg gjøre det, og legge litt tilsats AlSi5 f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 har komplett m30b35 i deler jeg morty..overhalt topp. kvitering på 3700kr. ryker for et greit bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå