Morty999 Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 når den var helt komplett ja, og virket med nyoverhalt turbo maskin, men nå mangler jeg jo alt som har med turbo å gjøre så, og arbeidslysta er bare borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 men om du mangler deler for 15tusen..så kan vi vel kreve 65tusen for bilen? sa til deg at du aldri livet får 80k for bilen din...er jo tross alt ingen cab... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 krever ikke 65 000 for en bil i deler heller jeg.. og jeg fikk faktisk bud på 100 000 ferdig godkjent med turbo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 krever ikke 65 000 for en bil i deler heller jeg.. og jeg fikk faktisk bud på 100 000 ferdig godkjent med turbo.. burde ha solgt den om du møtte en slik rar kar as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 det var planen også det, men da måtte jeg bygge den ferdig først! noe jeg plutselig slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 krever ikke 65 000 for en bil i deler heller jeg.. og jeg fikk faktisk bud på 100 000 ferdig godkjent med turbo.. burde ha solgt den om du møtte en slik rar kar as... Skal jo klare å godkjenne den med turbo da? "alle" snakker jo om å godkjenne slikt, og at de bare trenger papirer på bla bla bla.. Samt en lang forklaring på hvorfor de ikke har tid til å gjøre det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 er ikke noe problem å godkjenne, har snakka med bt og alt varok til godkjenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Kunne vært interessert jeg. Men er vel fælt med rust på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 ekke fælt med rust nei, er litt menikke så ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 jævlig kjedlig når sånn skjer. synes heller ikke du skal selge egentlig. men sett bilen på henger og kom oppover så bytter du i værsting diesel e28 morten? haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Er interisert i biln. har du noer bilder av interiør? å nye bilder av bilen sånn der er nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 legg meg til på msn, så kan vi snakke litt mer og bilder osv. halvorsen_racing@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 ja, da har jeg fått tak i ny kasse, så blei en 262 girkasse denne gang, så får vi se hvor lenge den holder:P hehe noen som har specs på 262 girkassa? sitti i en 735 ifra 84-85 ca i morra kommer deg også en m30b25 levert på døra som skal puttes i bilen så den blir kjørbar, må ha en bil som kan kjøres i hvertfall.. så har jeg bestilt nytt grenrør, som kommer ved nyttår, helt grenrør ifra toppen og til turbo. håper på å få tak i en garett gt40 turbo igjern, men hvis ikke så blir det en "god" kopi med bedre respons, altså en holset hx55 med lite eksoshus. (nr16) så blir vell til att bilen går med sugemotor igjen nå en liten stund, og ville 150hk hehe med m30b25, 6 pucka sinter cluth, 262 kasse og datasprut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Javel du gir ikke helt opp da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 hehe, du kjenner ikke meg tydeligvis er INGEN ting som tar fra meg gleden av å bygge bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå