Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

krever ikke 65 000 for en bil i deler heller jeg.. og jeg fikk faktisk bud på 100 000 ferdig godkjent med turbo..

burde ha solgt den om du møtte en slik rar kar as...

Skal jo klare å godkjenne den med turbo da? "alle" snakker jo om å godkjenne slikt, og at de bare trenger papirer på bla bla bla.. Samt en lang forklaring på hvorfor de ikke har tid til å gjøre det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da har jeg fått tak i ny kasse, så blei en 262 girkasse denne gang, så får vi se hvor lenge den holder:P hehe

noen som har specs på 262 girkassa? sitti i en 735 ifra 84-85 ca

i morra kommer deg også en m30b25 levert på døra som skal puttes i bilen så den blir kjørbar, må ha en bil som kan kjøres i hvertfall..

så har jeg bestilt nytt grenrør, som kommer ved nyttår, helt grenrør ifra toppen og til turbo.

håper på å få tak i en garett gt40 turbo igjern, men hvis ikke så blir det en "god" kopi med bedre respons, altså en holset hx55 med lite eksoshus. (nr16)

så blir vell til att bilen går med sugemotor igjen nå en liten stund, og ville 150hk :D hehe med m30b25, 6 pucka sinter cluth, 262 kasse og datasprut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Morty999 changed the title to Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...