Morty999 Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 hehe, joda., får se, bare deilig å kjøre bilen igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 savner VIRKELIG turbo draget i denne bilen nå asså! så til uka blir det 745 turbo kit på denne! 2 bar? heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 har faktisk mulig endre litt i denne bilen, hehe, skal mulig hive inn en m30b30 med 2 dobble gassere nå får se om ejg får en motor i morra så får vi se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 kan du vise oss noen burnebilder med uhyret av en motor du har satt inn nå?! hehehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 haha, den børner ikke gidder ikke bruke den engang,. går så dårlgi att jeg ikke gidder gi på så er bare cruising som gjelder om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 haha, den børner ikke gidder ikke bruke den engang,. går så dårlgi att jeg ikke gidder gi på så er bare cruising som gjelder om dagen er du i lier om dagen? stikker innom deg en dag når e30n er på veien igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 er der nuh, men drar i morra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 endelig! da er bilen nyvasket =) DET var lenge siden og MANGE fingermerker siden hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Hehe Gødt med ren bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 jau deilig det=) men oljelampe begynte å lyse etter motorvasken! hehe, er vell bare givern, håper jeg givern har ALDRI virka med denne motoren før så, rart den skulle begynne nå! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 jau deilig det=) men oljelampe begynte å lyse etter motorvasken! hehe, er vell bare givern, håper jeg givern har ALDRI virka med denne motoren før så, rart den skulle begynne nå! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 syns nå bimmern spant godt i kveld jeg! hva slags eksos kjører du med nå? syns det låt så lite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Godt å se at bilen fortsatt er i ditt eie, og fremdeles ruller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 hehe, Orginal 2,5l eksos mats! hehe, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 hehe, Orginal 2,5l eksos mats! hehe, jasså! syns jeg leste at du skulle ha 3" hele veien jeg men.. mulig jeg har lest feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå