Gå til innhold

2000 BMW E39 M5 selges billig!!! SOLGT


Anderslien
 Share

Anbefalte innlegg

Er ikke dum denne M5`n din.. hvordan kan den se så pen ut når den har gått så langt? Har du historikk på den?

Har blitt pent behandlet av alle eiere. Har fult servicehefte hvor veldig mange servicer har blitt tatt hos Tronrud bil. Saa det gaar ann aa ringe dit for aa hoere. Ellers er det endel kvitteringer med. Er kvitteringer paa det meste som er gjort.

De fleste blir overrasket naar jeg sier hvor langt den har gaatt, hehe. Ser veldig pen ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om du kan gå en del ned i pris så kan jeg ta den:)

Ja, gi meg et bud, saa faar vi se.

inthe Skrevet: Fre Jul 04, 2008 15:41 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

jeg er ikke seriøst interessert (enda) men kunne 540iatm vært et mulig innbytte-objekt?

Nei, er vel egentlig ikke det. Da kan jeg egentlig bare beholde bilen. Men selg bilen din, og kjoep min da vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja denne fristet for meg og men den km er skremmende. vet bilen sannsynligvis ikke bærer preg men den skal vel selges igjend senere å har da rullet enda lengre.. hmmm. frister frister.....

Ja, jeg tenkte mye paa det foer jeg dro aa saa paa den, da jeg kjoepte den. Men saa gikk jeg over bilen og proevde den, og da ble jeg veldig overrasket. Bilen er saa tight og fin. Kan ikke skjoenne at den har gaatt saa langt. Send meg PM hvis du er interessert da vel :)

prosjekt34: Bare aa sende PM med bud :)

Kommer hjem fra Egypt 8. Juli, saa bilen kan vises da... Men foerst skal jeg kjoepe nye skilt. De er saa stygge, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fantastisk flott bil som sikkert kostet over 1,5 million ny.

Med den nyere motoren så er dette en kjempemoter.

Har kontakt med folk i Tyskland som selger M motorer. Og en M5 E39 er ikke mye dyrere enn en M3 E36 3,2 liter. Selv med få km. Så er dere redd at motoren går i stykker, så er det ikke så kostbart å sette inn en nyere. Det trenger ikke være så dyrt hvis deler til drivverket eller bakstillingen blir utslitt heller.

En utrolig bil til den prisen og de påkostningene som er gjort. Den er sikkert kjørt mye på langturer, og kjørt pent siden den er så tight. Forbruket er også moderat ved normal kjøring.

Sammenligner en hva en får med denne bilen i forhold til nyere BMWer, så får man en utrolig god bil for pengene.

For dere med penger er det bare å kjenne sin besøkelsestid.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig Eirik. Deler til E39 M5 er ikke saa ille som folk skal ha det til. Sjekket ogsaa paa ebay her en dag, og da ble det faktisk solgt en E39 M5 motor som hadde gaatt 160.000km for kun 40.000kr! Kom fra en 2001 M5. Han solgte faktisk alt fra hele bilen. Den motoren ble solgt fort altsaa.

Saa er ikke noe problem egentlig. Men folk sier jo at disse motorene gaar 500.000km foer du maa gjoere noe med det innvendige.

Tror de fleste legger tvilen til side naar de faar se og proeve denne bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...