Øystein E30 M3 Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Er det jeg som er helt dum eller har schmiedmann en feil eller noe på siden sin for øyeblikket? Jeg har aldri handlet der men fant ut at det va ett godt alternativ til GS og Koed! MEN jeg får ikke til å opprette brukerkonto der.. når jeg klikker på "ny bruker" så spør de etter mail og passord x2. Jeg skriver inn mail og passord x2 og kommer da videre til en plass de spør etter mail og passord en gang til.. skriver det inn og får besked om at: E-mail kunne ikke finnes i databasen, det kan skyldes at du har skrevet den feil eller at du ikke er oprettet som bruker. Lenger kommer ikke jeg Noen som har kjennskap til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Har du forresten søkt til rundt her på forumet ang kvaliteten til Schmiedmann? For... det ser nesten ut som at det er 50/50 sjanse for at du vil oppleve problemer med dem.. Søk litt og les, og evt bestill etter det hvis du allikevel vil *prøve*. Jeg personlig har ikke hatt noen problemer med dem (har bestilt omtrent ingenting derfra), mens andre har hatt --STORE-- problemer med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Nå syns jeg du overdriver en smule ChrZZ. Jeg har aldri hatt problemer med Schmiedmann, utenom at de har sendt meg feil vare engang, men da fikk jeg bytta det uten problem. Schmiedmann er en av de billigste også, men de har lang leveringstid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Hehehe. Kanskje ikke helt 50/50, men allikevel, så er det urovekkende mange som har dårlig erfaring med dem, og som har måtte vente LENGE LENGE på at ting skulle bli fikset. Folk har jo t.o.m. blitt "sperret" ute ifra Schmiedmann fordi dem mente at dem var dårlige kunder, --> dvs kunder som vil ha varene som dem har betalt for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 henne har du dette fra ? kom med fakta på bordet . kjøper ALT nestne til bilen fra de. aldri hatt problemer, bedre folk skal man lete lenge etter syns nå jeg. Og priser sys jeg heller ikke det er noe å si på, kontra Gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Jeg har lagt merke til at det er flere her som har dårlig erfaring med schmiedmann. Jeg har handlet ett par ganger derfra, og det har gådd knirkefritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Jeg skal aldri mer handle en del fra schmiedmann. Bestilte i april et hartge emblem som kom på rundt 400kr inkl oppkrav. Fikk aldri varsel om at dette var kommet på posten, dermed ble det sendt i retur. Klagde så MASSE til schmiedmann, og i hvert tilfelle endte det opp med at de sluttet å svare mine spørsmål.. De ville altså at jeg skulle betale frakt tilbake på over 400kr, altså det ville koste meg mer enn hva denne delen kostet. Saken endte med at jeg har betalt et inkassovarsel (igår) på 500kr og jeg har sendt en mail til dem igjen. Har hele veien oppført meg saklig, men i den siste mailen måtte jeg si litt mer om hva jeg syntes om dem, og at de sikkert merket konkurransen fra f.eks gsbiler godt! ELENDIG DRITTSERVICE hele veien!! Har tidligere spurt f.eks karbonmidtkonsoll etc som de har i delekatalogen. Og alltid endt opp med halvgode svar og kortest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Jeg har foreløpig ikke hatt problemer med dem og jeg har handlet en del der.. Men klart, dumme ting skjer iblant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Ja ja..jeg har nå bestilt meg hardykobling,opphengslager til mellomaks og handbrekkvaier idag! så får jeg se om jeg får varene i tide og om de holder Billig var det vertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Vell, nå gjenstår det bare å se om delene holder mål! Er de like bra som servicen og leveringstiden jeg fikk så kommer jeg KUN til å handle hos schmiedmann fremover! Bestilt på mandag og levert på lille halsnøy i hordaland på onsdag! Det er sykt bra All skryt til schmiedmann fra meg (bank i bordet ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå