Bmw Mathias Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Hei! Skal kjøpe Senkesett med støttdemper til Bilen min. Det er ein E34 520i 1988. Det er 2 stk forskjellige å velge mellom av 520i typen. Den einaste forskjellen er Merknaden på dei.... På den eine står det: Merknader: 5,6a,11,16 http://senk.no/4daction/WA_Bilder/?Vare ... rie%20(E34)&Year=1988&Back=WA_Katalog[P]ASP=427026[O]Type=BMW[O]Model=5-serie(E34)[O]Year=1988[O]Klasse=03 På den andre står det: Merknader: 5,6a,11,59 http://senk.no/4daction/WA_Bilder/?Vare ... rie%20(E34)&Year=1988&Back=WA_Katalog[P]ASP=427026[O]Type=BMW[O]Model=5-serie(E34)[O]Year=1988[O]Klasse=03 Ka er Forskjellen? Ka passer til min bil??? MVH Mathias! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 vil ikke anbefale å handle med senk.no!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2008 øhh? Kofor? Dette svarte lite på mitt spm...... Andre som Veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Koffer er ikke senk.no noe bra??? hadde tenk å bestill senkesett der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 ja hvorfor? jeg har bestillt å venter på mitt:) ble skeptisk jeg nu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Når man slenger ut at man ikke anbefaler et firma må man i det minste skrive hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Greit å forklare hvorfor Jeg leita litt rundt for deg (Egentlig veldig enkelt, om du ønsker MER info om weitec, hvorfor ikke bare gå in på siden deres? 6 Nicht für Fahrzeuge mit EDC- System ( elektronische Dämpferverstellung ) 9 Dieser Satz wird ohne HA-Federn geliefert 11a Fahrwerke nicht für Fahrzeuge mit Niveauregulierung, bitte verwenden Sie unseren Federnsatz 16 Nicht für Fahrzeuge mit serienmäßigem Sportfahrwerk 99 Bei Fahrzeugen mit werkseitiger Tieferlegung reduziert sich die angegebene Tieferlegungsrate um das Maß der werkseitigen Tieferlegung. 59 Nur für Fahrzeuge mit serienmäßigem Sportfahrwerk 11 Nicht für Fahrzeuge mit Niveauregulierung, bzw. nur wenn die Niveauregulierung entsprechend eingestellt werden kann. 5 Bei Fahrzeugen mit BMW M-Technik können keine Fahrwerke verwendet werden, nur Federnsätze. Die angegebene Tieferlegungsrate reduziert sich dann um ca. 20mm. 6a Fahrwerke nicht für Fahrzeuge mit EDC-System ( elektronische Dämpferverstellung ) Bitte verwenden Sie unseren Federnsatz Betyr vel noe slikt som Nicht=Ikke og Nur = Bare.. Så da blir det Ikke/Bare for Kjøretøy med Serieprodusert Sportsunderstell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Kort og greit betyr vel dette med eller uten M-tech understell? Og da ber jeg deg se spesielt på Punkt 5 der det står at biler med BMW M-technik ikke kan bruke noe slags understell fra Weitec, KUN senkefjører.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Når man slenger ut at man ikke anbefaler et firma må man i det minste skrive hvorfor. Sier meg vel enig i det. Vært noen tilfeller på bimmers angående siste tiden vet jeg. Er jo diskusjonsforum så kjedelig høre komentarer uten begrunelser. Hvorfor skulle det intressere meg høre på komentarer uten innhold egentlig? Fint at folk sier ifra om de har negative erfaringer men da bør det begrunnes hvorfor de mener det de gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Hei! Kan noken svare meg på spm mitt? blei vel litt spora av dette... Men det litt dyrere settene, er det bedre? Ka har merknaden å sei der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Greit å forklare hvorfor Jeg leita litt rundt for deg (Egentlig veldig enkelt, om du ønsker MER info om weitec, hvorfor ikke bare gå in på siden deres? 6 Nicht für Fahrzeuge mit EDC- System ( elektronische Dämpferverstellung ) 9 Dieser Satz wird ohne HA-Federn geliefert 11a Fahrwerke nicht für Fahrzeuge mit Niveauregulierung, bitte verwenden Sie unseren Federnsatz 16 Nicht für Fahrzeuge mit serienmäßigem Sportfahrwerk 99 Bei Fahrzeugen mit werkseitiger Tieferlegung reduziert sich die angegebene Tieferlegungsrate um das Maß der werkseitigen Tieferlegung. 59 Nur für Fahrzeuge mit serienmäßigem Sportfahrwerk 11 Nicht für Fahrzeuge mit Niveauregulierung, bzw. nur wenn die Niveauregulierung entsprechend eingestellt werden kann. 5 Bei Fahrzeugen mit BMW M-Technik können keine Fahrwerke verwendet werden, nur Federnsätze. Die angegebene Tieferlegungsrate reduziert sich dann um ca. 20mm. 6a Fahrwerke nicht für Fahrzeuge mit EDC-System ( elektronische Dämpferverstellung ) Bitte verwenden Sie unseren Federnsatz Betyr vel noe slikt som Nicht=Ikke og Nur = Bare.. Så da blir det Ikke/Bare for Kjøretøy med Serieprodusert Sportsunderstell.. Noe du ikke skjønte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Det på tysk kanskje;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Dyrere sett, om de er bedre? Som regel får du det du betaler for, men klart, om AP Coilovers til 8000 bare er halvparten så bra som KW sine til 16 000 kan jo diskuteres. Dersom du får ett dyrt sett billig, burde du heller plusse på noen lapper og kjøpe det, enn å kjøpe ett billig sett.. Jeg har AP sine til 8000, og det er Krem det altså.. Fungerer helt greit.. Kjørte Koni sitt før, og det er MYE bedre enn vanlige koni med senkefjører og dempere hvertfall.. Ellers har jeg ikke kjøprt KW, men mange anbefaler det, så har man råd til det får du nok igjen for det.. Greit å ha skikkelig understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Les nederst da Så har jeg oversatt det "Betyr vel noe slikt som Nicht=Ikke og Nur = Bare.. Så da blir det Ikke/Bare for Kjøretøy med Serieprodusert Sportsunderstell.." EDIT: Hvis jeg tar frem teskjea så er merknad 16 = IKKE for biler med serieprodusert sportsunderstell. Og da er 59 = KUN for biler med serieprodusert sportsunderstell.. Legg også merke til at du har merknad 5 = Disse understellene passer IKKE på biler med M-pakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 bare å ringe å spørre. de tar telefonen hele dagen! Bestilte weitec derfra, gikk 2 uker før jeg fikk det pga det ikke var på lager. Ingenting å utsette på dem egentli.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå