Bmw Mathias Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Fekk ikkje tak i dei....... Men ingen som har Bestilt senkesett til sånn bil som min før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Ja men som jeg sier så trenger de å vite om du har sportsudnerstell eller IKKE.. Og det vet jo du best siden det er DIN bil?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 bestilte senkefjærer der i fjord sommer...... det tok nesten 2mnd før di kom, enda jeg skrev at vist di ikke hadde inne å kunne levere raskt så måtte di ta kontakt, og jeg måtte bestille en annen plass.(bestilte via nett). etter utallige purringer pr. mail, der jeg AVBESTILTE pga ufattelig lang leveringstid, komm di plutselig allikevell. Når jeg så skulle kontakte di for og avtale returnering, gikk det ikke ant å ringe til dem, de kunne BARE kontaktes via mail......enda de er en del av norsk bilselsenter. Jeg purret og purret men fikk ingen svar..... Jeg ringte så til NBS, og spurte om og komme i kontakt med deres avdeling SENK.NO, dette firma hadde damen som tok telefonen aldri hørt om............men etter lang ventetid hadde hun spurt noen på "kontoret" og kunne bekrefte "datter" selskapet, og det ble avtalet returnering av fjærene..... Så var det ny runde med purring forr at pengene skulle komme inn på konto, dette tok en viss tid og mange henvendelser dette og. Sorry for at jeg ikke ga noen utfyllende svar tidligere, men hadde dårlig tid å ville ikke at noen skulle få så mye problemer som jeg fikk med disse karene. Grunnen til at jeg bestilte settet hos senk.no var netopp for og spare tid, siden de reklamerer for sitt store utvalg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå