|Ole| Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Dei 2 første dagene mine på E30`en etter en heil sommer og vinter sesong med herjing Kjem til å skje ting fortløpende vist ting går etter planen Motor på vei ned og ut ilag med forstilling: - Motor ute etter 3.5 timer ( Første gang eg gjer det ) - Litt av motor og grenrøret som ingen hadde tru på: - Bakstilling på vei ned: - Potta eg brukte til venstre, potta eg skal ha på neste oppstart til høgre: - Når man ikkje har plass til boss blir det sånn: - Deler eg har skrudd av: - Eksos og mellom aksling av: - Lykter bakrute ute: - Alt som skal av er utvendig komt av: - Jørgen-Fastbmw fant litt gummi etter mine byger i det siste
sexeren Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Nice nice Hva skal du gjøre med bilen? Liker det du har gjort tidligere.
Bamsebrakar Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Blir det karrosseribytte slik du snakka om tidligare i tråden eller ka? Plana for motoren?
|Ole| Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Nice nice Hva skal du gjøre med bilen? Liker det du har gjort tidligere. En del skal gjøres, ingenting er fastsatt enda Takk takk
|Ole| Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Blir det karrosseribytte slik du snakka om tidligare i tråden eller ka? Plana for motoren? Det blir litt av fleire karosseri
|Ole| Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 Dag 3: Begynte på motoren, fekk delt motor, blokk, innsug, gearkasse, av med ledningsnett osv. Må legge til att eg tok det sinnsjukt roleg idag pga fint veir og mykje bra biler som seig forbi Var sinnsjukt forvirrende å vokne til frossen bil for også få nesten 15 grader i skyggen Uansett, bilde update Motoren - Ledningsnett på vei av: - Lednings nett av: - Innsug av: - - Begynt på å få av toppen: - Toppen av: - Veldi overraska over kor reint det var! Er vel store dyser som har gjort dette - - Såg faktisk ikkje så verst ut her heller, litt koks som vanleg. Ingen teikn til tenningsbank osv - Gear kasse av: -
|Ole| Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Skrevet Mars 23, 2009 No blir det ei lita pause da eg venter på å få henta delebilen ut av snøen :S Er ikkje berre berre siden den står på eit sandtak )
Gravstein Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Blir knall når vi begynner å sette den isammen igjenn. Må nesten fortelle folkett hva som skall gjøres med motoen
|Ole| Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Blir knall når vi begynner å sette den isammen igjenn.Må nesten fortelle folkett hva som skall gjøres med motoen Hehe, ikkje enda
oddis Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Blir nok bra å få på noe bra oppsett og skikkelige deler. Jeg er overrasket over at det ikke har rast. Du får ta ut stemplene og vaske de godt og inspisere de med forstørrelsesglass. Jeg lar meg aldri slutte å overraske over den gamle panservernmotoren M20. Godt å se det er fler enn meg som ikke enda er startklare til sesongen. Hører om grombygg etter grombygg som fyrer og tester i disse dager. Blir nok sprengskruing i påska og langt utover i ledige stunder i mai.
|Ole| Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 hei, har kjørt selv med snik turbo, har du progr,bensintrykkregulator? kjørte med det jeg og 535 dyser. jeg tror du trykker ut toppakningen din ganske fort i og med at du bruker strekkbolter,fy fy, minstekravet er 12.9 bolter. Leste igjennom tråden min sjølv idag og fant denne replyen Eg kan da sei att vist man trekke 20 grader ekstra etter det som skal gjøres originalt ser det ut til å holde lenger Eg har som sagt delt topp fra blokk å fant ingen synlege feil, har heller ikkje hatt olje i vatn eller vatn i olje osv Kan ha vert heldig
|Ole| Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Blir nok bra å få på noe bra oppsett og skikkelige deler. Jeg er overrasket over at det ikke har rast. Du får ta ut stemplene og vaske de godt og inspisere de med forstørrelsesglass. Jeg lar meg aldri slutte å overraske over den gamle panservernmotoren M20.Godt å se det er fler enn meg som ikke enda er startklare til sesongen. Hører om grombygg etter grombygg som fyrer og tester i disse dager. Blir nok sprengskruing i påska og langt utover i ledige stunder i mai. Nei eg er skikkeleg overraska sjølv etter det denne motoren har gått igjennom, her er det faktisk karosseri som har fått det etter masse krenging osv... Oppsettet blir stort sett originalt men litt forandringer blir det Kjem etter kvart, først og fremst er det karosseriet som skal få det
Driv3r Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Bra prosjekt du driver på med Er det fint å bært i førde for tida? Skal dit på mandag og skal vere der til onsdag, so eg rekner med eller satser på at det går fint med sommerdekk ifrå Eid til Førde Er vel bra med +grader der og no vel?
|Ole| Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Bra prosjekt du driver på med Er det fint å bært i førde for tida? Skal dit på mandag og skal vere der til onsdag, so eg rekner med eller satser på at det går fint med sommerdekk ifrå Eid til Førde Er vel bra med +grader der og no vel? Takk takk, joda er fint føre for tida. Minus grader om natta, fare for litt snø da men om dagen er det pluss så det holde Er meldt fint heile veka så det går sikkert bra med sommerdekk, ser stadig nye felger rundt om nå hehe...
Driv3r Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 hehe. Er jo sommar snart so Skal ha med meg vinterfelger baki bilen doh. Just in case. Du ser meg sikkert cruisandes i førde, du får blinke om du ser meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå