Fliid Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Ja, kanskje momsingen som stopper hele morroa for de.. Får vell prøveskilter på BT uansett?
oddis Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Det er bedre å holde ved BMW istedet for å måtte gå ABC skolen igjen når du får problemer med japsebilen. En M20 er jo temmelig simpel, og ei blokk burde ikke koste spesielt mye. Også vil en M20 med blåser ta det aller aller meste av japsebiler, tro meg! Å kjøre en Nissan S13 eller S14 med 350hk er skikkelig nedtur kontra en M20 med ladetrykk på over kiloen.
|Ole| Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 Du får prøveskilt jah Er rart med det, når biler er bygd med turbo fra fabrikk og man skulle tru att drivverk bremser og anna sikkerhet så skal dei vere vansklige på det... Har kanskje med att det er lett å oppgradere uten att man finne det ut på teknisk hoss BT siden dei ikkje ser forskjell på eit Kon filter og alu rør festa til innsuget og en turbo. Har faktisk skjedd her i Førde....
Fliid Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Simpelt og oppdrive en m20 blokk.. Hva er det som egentlig stopper dette prosjektet? hehe.. ; )
Fliid Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Nå begynner det å ligne noe ; ) Pågangsmot! ; ) Hehe. Er lett å miste det underveis.
oddis Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 2 timer med youtube og søkeordet "E30 turbo" bruker å hjelpe bra.
OverKill Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 2 timer med youtube og søkeordet "E30 turbo" bruker å hjelpe bra. Motivasjon på høyt plan...
Frode_E30 Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 2 timer med youtube og søkeordet "E30 turbo" bruker å hjelpe bra. +1!! Jeg trenger bare 15 min med "e30 turbo" så har jeg fått motet tilbake
KalMar Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 er sikkert noen her inne som skal selge en m20 blokk som register har gått på... for regner med du har alt det andre som skal til får å få en komplet motor. Hvet hvordan det er når uante ting slår deg i panna. men ingen ting er så digg som å settte seg i bmw`en å ta seg en kjøre tur med en grom 6`er lyd!!
|Ole| Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 Takker for motivasjonen karer Veldi hyggeli Trenge det eg og av og til
SteffenM2 Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 500 kroner, så skal du få en 325 blokk av meg! Har neddreide stempler også, du kan få begge dela for 1000 pluss frakt.. Er med råder og veiv.. Ser ganske bra ut! Hvor mye stempla er neddreide vet jeg ikke, men det er jo bare måle ifra dine gamle.. Send meg en PM om du er intressert
|Ole| Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 No venter eg på bilder av ny blokk, håper det ser bra ut...Da blir det handel, og siden blokka er 1.5 timer fra Kimmit sport verkstedet der eg skulle få fresa pianotråd så tenkte eg att eg skulle få sendt den dit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå