vetu03 Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Grattis, ble rå bra med de!! Kledde bilen sinnsykt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Poorno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Dette er, uten å overdrive, den absolutt gromeste E34 jeg NOENGANG har sett Og de felgene trakk ikke akkurat ned inntrykket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Fet bil fete felger. Ikke de mest passende felger til E34, etter min mening, men ble da brukanes rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Siden du spør; både ja og nei.. Ja, fordi du har fin kant, fin størrelse og at lakkert senter ble veldig bra! Nei fordi senteret på felgene stikker ut på en måte. Hadde senteret vært flatt ville jeg vært helt i taket Sykt pen bil, og fine felger! Hadde senteret på felgene vært flatt hadde jeg fått ett helt annet innpress/ET på felgene, måtte ha valsa noe sinnsykt for å få samme kanten. Det stod lenge mellom disse felgene eller noen OZ futura felger i str. 9 og 11,25 x 18". De hadde akuratt samme kant som Schmidt felgene, men det måtte mye modifiseringer for at de ville ha passa på. Nå har jeg tenkt å senke bilen en del mer, og da er det greit å ha litt å gå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 og du kjøpte de...hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 porr!hvor kjøpe og hvor dyrt? Kjøpte av Sivert på Automote. Kom på vel over 30t for felger og dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Siden du spør; både ja og nei.. Ja, fordi du har fin kant, fin størrelse og at lakkert senter ble veldig bra! Nei fordi senteret på felgene stikker ut på en måte. Hadde senteret vært flatt ville jeg vært helt i taket Sykt pen bil, og fine felger! Hadde senteret på felgene vært flatt hadde jeg fått ett helt annet innpress/ET på felgene, måtte ha valsa noe sinnsykt for å få samme kanten. Det stod lenge mellom disse felgene eller noen OZ futura felger i str. 9 og 11,25 x 18". De hadde akuratt samme kant som Schmidt felgene, men det måtte mye modifiseringer for at de ville ha passa på. Nå har jeg tenkt å senke bilen en del mer, og da er det greit å ha litt å gå på Det er bare noe med den stilen. Spesielt hvis senteret nesten stikker utenfor felgkanten. Har selv kantfelger, så jeg har jo forstått begresningene.. Men ikke misforstå meg. Det er råe felger, og de sitter bra på din strøkne e34 M5 Edit: Har du tona frontruta? %? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Siden du spør; både ja og nei.. Ja, fordi du har fin kant, fin størrelse og at lakkert senter ble veldig bra! Nei fordi senteret på felgene stikker ut på en måte. Hadde senteret vært flatt ville jeg vært helt i taket Sykt pen bil, og fine felger! Hadde senteret på felgene vært flatt hadde jeg fått ett helt annet innpress/ET på felgene, måtte ha valsa noe sinnsykt for å få samme kanten. Det stod lenge mellom disse felgene eller noen OZ futura felger i str. 9 og 11,25 x 18". De hadde akuratt samme kant som Schmidt felgene, men det måtte mye modifiseringer for at de ville ha passa på. Nå har jeg tenkt å senke bilen en del mer, og da er det greit å ha litt å gå på Det er bare noe med den stilen. Spesielt hvis senteret nesten stikker utenfor felgkanten. Har selv kantfelger, så jeg har jo forstått begresningene.. Men ikke misforstå meg. Det er råe felger, og de sitter bra på din strøkne e34 M5 Edit: Har du tona frontruta? %? Hehe, ikke alle som forstår begrensingene Det jeg liker godt med Schmidt, er at du får bra kant fremme også. Senter på felgene buer litt utover ja, men de er langt fra å stikke utforbi kanten, som er 4,5" Du får heller se dem live en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Bildene kan jo kje gjør opp for kossen de sitte på bilen i virkeligheten da... Og det va GOOOO kant fremme ja. (Sorry OT men Thune fant aldri dei speila han... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Grautlerer med griserå felger Gleder meg til å se bilen live! Må si meg enig med at kant-felger kler E34 bedre enn de jeg har Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 Bildene kan jo kje gjør opp for kossen de sitte på bilen i virkeligheten da... Og det va GOOOO kant fremme ja. (Sorry OT men Thune fant aldri dei speila han... ) Hmm... Han får bare leite. Vett jo de er en plass... Blir noen uker til jeg er i Hgsd igjen og kan leite etter dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 Grautlerer med griserå felger Gleder meg til å se bilen live! Må si meg enig med at kant-felger kler E34 bedre enn de jeg har Snakkes! Ja du får gi et pip når du kommer deg til Bergen, kan vi ha E34 treff hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå