jDG Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Lækkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Takker for positive tilbake mld.er, er selv veldig fornøyd. Nå må jeg bare få tak i et coiloversett. Noen som har forslag til hva/hvor jeg bør kjøpe dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Grautlerer med griserå felger Gleder meg til å se bilen live! Må si meg enig med at kant-felger kler E34 bedre enn de jeg har Snakkes! Ja du får gi et pip når du kommer deg til Bergen, kan vi ha E34 treff hehe... Ja det hadde vært kult Men først må jeg fikse litt på min,kan ikke stille med noe halvferdige greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Utrolig flott bil og ikke minst felger...synes det var drit gromt..eneste den mangler er litt mere senk bak synes eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 Helt enig Derfor jeg skal kjøpe coliovers til den... Liker at dekket ligger jevnt med hjulbuen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Flott!!! kvalitet senkesett: kw eller eibach? ihvertfall noe med kvalitet er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 KW V2 ville jeg godt for, er jo en del som bruker dette på E34 M5, og de virker fornøyd. "KingB" blant annet har det på sin touring, og han kjører jo som en sjef på bane. Så absolutt, gå for KW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 Ja KW er en favoritt, absolut... Men budsjettet er litt redusert etter kjøp av felger Får se hva jeg klarer skrape sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2008 Tenkte jeg kunne hive inn på noen nye bilder etter en aldri så liten motorvask Litt usikker på om jeg skal hive ut den subkassen, da den veier litt mye. Men det er jo herlig å høre på høy musikk, såfall på roadtrip fra vestlandet til Rudskogen o.l. Skulle også hatt meg et nytt litt mindre ratt, men der er ikke så lett å få tak i et bra ratt med airbag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Ser utrolig strøken og velholdt ut denne M5'n din . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 Ser utrolig strøken og velholdt ut denne M5'n din . Takker for det. Den er meget bra til å være E34 vil jeg påstå. Den har vært til full gjennoppbygging i ca 1 1/2 år, nettopp fått den på veien. Så den bør jo være noe lunde ok håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Har ikke fulgt helt med i det siste ser jeg, men grattis med en fin E34 M5! Litt usikker på felgene, men hvis du er fornøyd, så er jo det det viktigste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2008 Hehe, helt sant... Jeg er veldig fornøyd med felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Eikje Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 E kje detta ein visp av ein 3,6 Syns d stod alt var fra 3,8???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå