Steinar Eikje Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Det er jo denne skjermen rusten har boblet i over ett år. Dette må jo være griseflaks, du blir jo kvitt rusten. Du skal jo tross alt sellen en dag. Kan aldir selge den nå, har kostet meg alt for mye penger... Rusten boblet? Var en liten flekk vi fant. jissess... En rustboble, så bilen da den stod på superstreet sist. Boblene viste jo til å med mens du spant blårøyk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Ja okei.. Nei eg bare spør litt for skal ha meg en slik M5 når eg skifter E39'n tenkte eg.. og då må eg vite litt om eg skal kjøpe 3,6 eller 3,8.. er vel sikkert ikke så stor forsjell på di effekt messig.. 3,8`n har et bedre bunndrag då, det merkes. Men 3,6`n er å foretrekke pga holdbarhet. Så lenge du behandler begge motorer med respekt så går det nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Det er jo denne skjermen rusten har boblet i over ett år. Dette må jo være griseflaks, du blir jo kvitt rusten. Du skal jo tross alt sellen en dag. Kan aldir selge den nå, har kostet meg alt for mye penger... Rusten boblet? Var en liten flekk vi fant. jissess... En rustboble, så bilen da den stod på superstreet sist. Boblene viste jo til å med mens du spant blårøyk:) Var det jævlig til mas ang den lille rustflekken, som det så vidt er mulig å se Tror du har sniffa litt for mye blårøyk eg. Misunlige på folk så har skikklige bil siden du kjøre rundt i Mondeo ellers? Get a life.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Ja okei.. Nei eg bare spør litt for skal ha meg en slik M5 når eg skifter E39'n tenkte eg.. og då må eg vite litt om eg skal kjøpe 3,6 eller 3,8.. er vel sikkert ikke så stor forsjell på di effekt messig.. 3,8`n har et bedre bunndrag då, det merkes. Men 3,6`n er å foretrekke pga holdbarhet. Så lenge du behandler begge motorer med respekt så går det nok bra ja okei får ta det som det kommer då..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Da har jeg fått valsa alle hjulbuene, en fordel siden den ble en del lavere med KW settet.Ikke valset mye utenom å brette inn kanten fremme og bak. Håper klaringen blir bedre til bakfelgene nå. Hvor fikk du tak i "valseren" leid noen sted eller kjøpt selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Kondolerer. Utrolig kjipt, fineste E34'n i Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Da har jeg fått valsa alle hjulbuene, en fordel siden den ble en del lavere med KW settet.Ikke valset mye utenom å brette inn kanten fremme og bak. Håper klaringen blir bedre til bakfelgene nå. Hvor fikk du tak i "valseren" leid noen sted eller kjøpt selv? Fikk låne valsen og en dyktig kompis som valsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Liten update. Bilen står nå på karroseri verkstedet til BMW og har fått ny skjem montert Så skal den inn til lakk og er forhåpentligvis klar til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 hvor kjøpte du ny skjerm fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Orginal skjerm såklart Kjøpte hos GS i Bergen, fikk en god pris siden jeg har brukt noen lønninger der nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 spent på å se resultatet blir det hellakkering eller bare det du sa sist jeg snakket med deg? må du huske og valse hjulbuen så du ikke får mer striper på rimsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 hmm.. 100% passform altså? kanskje man skulle bestillt nye kanaler derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 spent på å se resultatet blir det hellakkering eller bare det du sa sist jeg snakket med deg? må du huske og valse hjulbuen så du ikke får mer striper på rimsa Bilen er jo hellakkert for 2 år siden, så det blir gjerne litt luxus å gjøre det på nytt alt nå hehe.. Lakkerer den der det trengs, så får vi satse på det går bra Belive me, det skal valses for alle penga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 hmm.. 100% passform altså? kanskje man skulle bestillt nye kanaler derfra. 100% ja, gidder liksom ikke spare noe 100lapper på å ha uorginale slike viktige deler.. Blir bare kødd å montere da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Bilen er jo hellakkert for 2 år siden, så det blir gjerne litt luxus å gjøre det på nytt alt nå hehe.. Lakkerer den der det trengs, så får vi satse på det går bra Belive me, det skal valses for alle penga... Med riktig lakkerer og litt rubbing etterpå er det null problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå