Springsteen Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Høres bra ut, godt at det gikk så "bra" som det gjorde Håper du kommer med den på vårmønstringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 Det er planen ja Håper bare jeg blir ferdig til det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 HIPP HIPP HURRA Fått jort noe på nasjanaldagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 Var av med dressen så fort vi var ferdig meg alle 17mai begivenheter og rett i garasjen Så har gjort en del, men fikk noen feil deler av GS. Dette oppdaga jeg når jeg skulle montere Får bytte det i dag og håpe jeg får rett deler til onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Flott garasje du har fått deg nå Hvor har du kjøpt det parkerings skiltet? Vil ha et slikt jeg å Tror u får d på koed og, vi kjøpte hvertfall der når vi var nede i danmark å kikka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Rålekker! Er det rådyrt for M5 eller? Eller 535. Skulle gjerne hatt en litt større motor. ^^,) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 hvordan går det her for tiden? bilen må da begynne å bli ferdig snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Rålekker! Er det rådyrt for M5 eller? Eller 535. Skulle gjerne hatt en litt større motor. ^^,) Dyrt å dyrt, spørs hvor mye du legger i det da 535 får du nå tak i til en rimlig peng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 hvordan går det her for tiden? bilen må da begynne å bli ferdig snart? Fikk bilen hjem sist helg, har holdt på å montert å gjort litt småting fram til nå. Var ferdig i går kveld, treff idag. Vannvittig bra oppmøte må jeg si. Vårmønstringen i Bergen. En liten "teaser" Skal ta noen bedre bilder av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 sleng ut bilder gamle ørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 den er så syyykt rå! du må vel være sinnsykt fornøyd med den misunner deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Begynner bli ganske fornøyd ja, men alltid noe du kan forbedre @Thuni: Har ikke mer bilder enda, skal ta noen snart. Er jo bare 2 uker til Rudskogen, da får du jo sett den bakfra hele veien over fjellet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Begynner bli ganske fornøyd ja, men alltid noe du kan forbedre @Thuni: Har ikke mer bilder enda, skal ta noen snart. Er jo bare 2 uker til Rudskogen, da får du jo sett den bakfra hele veien over fjellet D jørr ingenting, for du ser bare rompa mi på banen å den forsvinner lenger og lenger vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 lavere bak plz? <3<3<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Jeg hadde den lavere bak,men hevet den litt nå etter den nye skjermen ble montert, pga den er ikke valset enda Når den er valset, vil den kommer ned igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå