Thunegutt Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Fått jort noe me M5`n i helgå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Ja fekk gjort mye i helg Omtrent sånn som du Fekk nå satt på ny diff, nytt bensinfilter, nye plugger og kjøpt ny clutch som jeg skal skifte idag Pluss nye 750 E32 4 stemplete calipere. Da er det klar for avgang til Rudskogen imorgen, dette blir good!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Sinnsykt pen denne M5en altså! Bare så det er sakt så er den penere i virkeligheten enn på bilde. Sykt bra stuk på den med de Schmidt PC line felgene. Er det ventilerte skiver bak på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 AIaia, lykke til på tur i morgen, frister en del gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 åååh, bra me øl å BMW mekkings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Sinnsykt pen denne M5en altså! Bare så det er sakt så er den penere i virkeligheten enn på bilde.Sykt bra stuk på den med de Schmidt PC line felgene. Er det ventilerte skiver bak på denne? Takk for det Er jo ikke så værst din heller da hehe.. Fikk sett litt på den på lagunen, er så svak for M3 E30. Ventilerte skiver er org. ja. Har nå også montert 4 stempla kalipere fra 750I fremme, de fungerte meget bra på Rudskogen i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Denna er faktisk sykt strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 hadde du en diff liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Sinnsykt pen denne M5en altså! Bare så det er sakt så er den penere i virkeligheten enn på bilde.Sykt bra stuk på den med de Schmidt PC line felgene. Er det ventilerte skiver bak på denne? Takk for det Er jo ikke så værst din heller da hehe.. Fikk sett litt på den på lagunen, er så svak for M3 E30. Ventilerte skiver er org. ja. Har nå også montert 4 stempla kalipere fra 750I fremme, de fungerte meget bra på Rudskogen i helgen Hvem er det som ikke er svak for E30 da? Ok, for det skal være samme bremser på 540i Touring som på M5en. Har noen feite ventilerte bremser som jeg fikk med til å ha bak ser du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Denna er faktisk sykt strøken! +1 på denne kommentaren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Denna er faktisk sykt strøken! +1 på denne kommentaren +2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 hadde du en diff liggende? Ja har en liggende Vett ikke om jeg bør selge den. Greit å ha litt sånn liggende når det blir mer hk under panseret Men om du kommer med et bud skal jeg vurdere det Ellers takk for positive kommentarer, det varmer hehe... Låner noen bilder fra helgen på Rudskogen: Kebab i Drammen på vei hjem, bra sjappe Her sitter jeg på med Helge en tur. Morsom bil med 1300NM på bakdekka da Kompis i M3 E30 med S38B38 motor som ofrer liv og bil for å holde følge, bilen rett bak Men det klarte han egentlig bra da, bortsett fra på langstrekke hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 hadde du en diff liggende? Ja har en liggende Vett ikke om jeg bør selge den. Greit å ha litt sånn liggende når det blir mer hk under panseret hehe, ja det er vel det. veit du hva slags utveksling det er på den? og til en annen ting, synes fronten på M5'n din ser så sabla lav ut? bygger M-leppa mye lengre ned enn f.eks 540 fronten? selv med coilovers synes jeg min ser merkelig høy ut i trynet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 hadde du en diff liggende? Ja har en liggende Vett ikke om jeg bør selge den. Greit å ha litt sånn liggende når det blir mer hk under panseret hehe, ja det er vel det. veit du hva slags utveksling det er på den? og til en annen ting, synes fronten på M5'n din ser så sabla lav ut? bygger M-leppa mye lengre ned enn f.eks 540 fronten? selv med coilovers synes jeg min ser merkelig høy ut i trynet.. Er vanlig M5 diff, er vel 3.91 på den, tror jeg.. Tror ikke M5 fronten bygger så mye mer ned enn V8 fronten. Men nå har jeg sluppet bilen veldig bra ned da Liker det lavt og breddt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Godt å se at den ble like fin så fort igjen Ble det mye for oppretter jobben? (Altså byttingen av skjærm utenom lakkering) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå