JulianS Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Det har vi alt av understell på bilen min er m3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Det har vi alt av understell på bilen min er m3... Vet at foringene mine bak er gammle og slitte, så de skal byttes og traversen skal flyttes 12mm opp mot karosseriet og diffen skal 12mm ned. Da skal camberen være i boks! Samt solid foring med justering på diffen slik at den blir rett. Har jo en tendens til å legge seg på ene sia når man senker så bilen blir skeiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Fikk noen fine bilder av Steffan C, må nesten bare legge dem ut Morsommt å leke seg litt på alternativt sporvalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Fra Gatebil MotorExpo i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 halla du! han kompisen din som eier den m3 e30, heter han kenneth eller no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Heisann.. Nei han heter Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 ja det var det! husket feil jeg bilen hans var bygd av helge vik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Stemmer, bygget av Helge. Men har fått en del modifikasjoner siden den gang. Til neste år kommer det blant annet ny motor med greit med HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 utrolig fin bil, prøvde en e34 m5 touring for noen år siden... gikk ganske godt den ja!! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 ok! hehe, dere begge får ny motor med greit hk til neste år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 utrolig fin bil, prøvde en e34 m5 touring for noen år siden... gikk ganske godt den ja!! hehe... Takk for det, men går aldri godt nok hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 ok! hehe, dere begge får ny motor med greit hk til neste år? Time will show. Var en tur til Geilo i går og henta meg ny motor (S38B38). Så får vi se hva jeg gjør med den, har ikke bestemmt meg helt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Hva motor skal Thune til med nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Må vel bli en S14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 selge s38b36'n da torbjørn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå