SSM Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Må vel bli en S14 Eg har ein, kan bytta likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Trodde du hadde et lite "HAT" over 6`r i M3...? hehe Kan godt bytta ja, men me et SOLID mellomlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Heh, mmmja Min er jo 90 mod gått only 140.000 ca! Nei, får nok beholde den desverre og leve drømmen om M88 videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Heh, mmmja Min er jo 90 mod gått only 140.000 ca! Nei, får nok beholde den desverre og leve drømmen om M88 videre. Ska du fysst drømma, kan du vel drømma om ein nyere motor enn M88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Nehei! Tidsriktig og grymmt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Heh, mmmja Min er jo 90 mod gått only 140.000 ca! Nei, får nok beholde den desverre og leve drømmen om M88 videre. Ska du fysst drømma, kan du vel drømma om ein nyere motor enn M88 WORD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Misunne dej dinna bilen....e soo nydeeli;) om du skulle selgt den, kor mykje du sku hatt fåårr den? he ikkje bilde av interiøret da? hadde vært sweeet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Er det bare meg eller er E34 en bil som krever konstant (dyr) reperasjon 24/7 ? =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Er det bare meg eller er E34 en bil som krever konstant (dyr) reperasjon 24/7 ?=/ Deler ikke den oppfattningen jeg iallefall. Har hatt min i 2 1/2 år nå og eneste jeg har måtte gjort er service som olje+filter, dekk, noen foringer og ledd, vannpumpe, plugger og noe småtteri fordelt på de 2 1/2 årene. Har dog i det siste kostet på den masse i oppgraderinger av utseende og understell siden jeg bruker den hver dag og da må man trives i/med den, men dette av egen vilje og ikke nødvendighet. Kommer altid til å stå en e34 i min oppkjørsel iallefall, driftsikker bil med en god balanse mellom kjørekomfort og kjøreegenskaper samt i mine øyne blandt bmw's topp 5 fineste karosserier. Starter hver eneste dag gjør den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 hmm.. i reprasjoner har min kostet meg ca. 3000,- de siste 2 årene. synes nå ikke det er så gærnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Misunne dej dinna bilen....e soo nydeeli;)om du skulle selgt den, kor mykje du sku hatt fåårr den? he ikkje bilde av interiøret da? hadde vært sweeet. Takk for det Den vil ikke bli solgt under 200t. Vi får se hva som skjer framover, kan muligens se ut som det kommer en E30 inn i garasjen min Har ikke så mangen av interiøret, men her et et: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Er det bare meg eller er E34 en bil som krever konstant (dyr) reperasjon 24/7 ?=/ Nå har jeg en bunke med kvitteringer på oppgraderinger som har kommet godt over 100t siden 2008 Men dette er jo oppgraderinger som jeg selv ønsker Ellers vil jeg ikke si den krever unormalt mye rep nei, gode biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Nehei! Tidsriktig og grymmt Med gassere da, så har du gangen . Fine denna M5'en gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Nehei! Tidsriktig og grymmt Med gassere da, så har du gangen . Fine denna M5'en gitt. Mongo hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 heisann, takk for at jeg og ole fikk komme og hilse på når vi var i nerheten. sykt pen den m5en din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå