SSM Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Er helt enig, E30 M3 har et av de peneste karroseriene noen gang laget av BMW. Skal absolut ha meg en slik igjen en dag, men for øyeblikket får slå meg til ro med E34`n Har lagt ut så mye penger og tid på den nå, at jeg har liksom ikke helt samvittighet til å selge den. Redd for å angre Er jo fantastisk bra fornøyd med bilen Nå er m3`n snart klar Torbjørn. Motoren står ferdig Har du fått noe tall Patrick?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Er helt enig, E30 M3 har et av de peneste karroseriene noen gang laget av BMW. Skal absolut ha meg en slik igjen en dag, men for øyeblikket får slå meg til ro med E34`n Har lagt ut så mye penger og tid på den nå, at jeg har liksom ikke helt samvittighet til å selge den. Redd for å angre Er jo fantastisk bra fornøyd med bilen Nå er m3`n snart klar Torbjørn. Motoren står ferdig Har du fått noe tall Patrick?? Nei får den ikke i benken får til våren igjen. Mangler forresten et s38b36 spjeldhus om noen har eller veit om så PM meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Du mangler en throttle body fra S38B36, altså to spjeld? De som er 50mm da sant? Jeg mene da å huske at jeg såg noen slike til salgs på en eller annen side er for litt siden. Skal se om jeg finner det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Du mangler en throttle body fra S38B36, altså to spjeld? De som er 50mm da sant?Jeg mene da å huske at jeg såg noen slike til salgs på en eller annen side er for litt siden. Skal se om jeg finner det igjen. Skulle hatt et komplett eller 1-2 5-6 de er 48mm mener det er 3.8 som har 50mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Hvorfor skal du ha de som er 48mm da? Det får man jo fra SE og 215hp S14.. 3.8 vet jeg har 50, men lurte på om de var like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 det desidert fineste rattet til E34: dog må du bytte slepering til en fra de siste E34'ene. (95+) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Det rattet forbinder jeg med E36/E46, men er absolutt et fint ratt. Har hatt det i begge mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 er vel normalt sett der man finner dem. tror det er bare noen yderst få E34 M5 som har disse. men etter mitt syn er dette det eneste 3-eikede "sportsrattet" med airbag til E34 som ikke ser ut som ei bøtte med møkk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 det desidert fineste rattet til E34:http://ajcexchange.com/photos/0543/6247 ... 5-copy.jpg dog må du bytte slepering til en fra de siste E34'ene. (95+) Har dette selv i GT'n min og det er overaskende godt å kjøre med. Eneste minuset er at det er litt for stor diameter på det. Det skulle gjerne vært litt mindre. Tror jeg kjøper meg ett m-tech 2 ratt (de orginale uten airbag med ru-skinn) for banebruk, også skal jeg ha meg carsoft i nær fremtid, og da kan jeg resette airbaglampa selv. For til vanlig kjøring vil jeg ha airbaggen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Jeg liker også best M-Tech 2 rattet, men det passer ikke på min Da må jeg evnt. bytte ratt stamme. Kan jo vurderes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Jeg liker også best M-Tech 2 rattet, men det passer ikke på min Da må jeg evnt. bytte ratt stamme. Kan jo vurderes Det passer det, Har det i min M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 EDIT: Sorry for den, ser du ha airbag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Morro du tok deg tid til å stikke innom på lørdag! Neste gang får vi passe det med at vi kan ta oss en tur med hver vår ///M bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Måtte jo det når jeg første var der ute Var spennt på felgene dine, tror det blir veldig bra på bilen din. Bare du passer på og velge rett dekk Men det tror jeg du gjør. Hvis vi skal kjøre på Bømlo med 2 X M, får du komme og møte meg en plass. Aldri i livet om jeg kommer med inn til huset ditt med M5`n. Da må jeg bygge omm til M5ix FARLIG vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Hehe, du kommer deg opp her uten problem Kompissen min kommer seg opp her med Supraen, og den er LAV! Skikkelig lav! Det blir nok 235/35 på de bak desverre, får jo ikke billige dekk på dekkonline som er i den dimensjonen Så blir der 225/35 forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå