Thunegutt Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 sattan for ein utrolig heftig å strøken BMW gratulera me ein dritbra M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 sattan for ein utrolig heftig å strøken BMW gratulera me ein dritbra M5 hehe... Thank you sir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 Var ute hos "Tore Turbo" for noen uker siden og testet drikkevarene hans. Vi reinte ut vi hadde ca 1342,5 hk i gården hans den kvelden. Da står det 3 biler til på eiendomen, en gressklipper, motorsag & en RC bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Er det noen i norge som fører schmidt felger? Meget meget strøken bil. Jeg skulle gitt noen kroner for den. Er det den orginale lilla fargen på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 www.quality-autoimport.no fører Schmidt felger hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 slettes ikke dårli bilen ser jo skikkeli rå ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 E34 med sorte Hella ser så sint ut.. Får kommentarer på det hele tida Strøkne biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Ser veldig strøkent ut! fine felger^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 Er det noen i norge som fører schmidt felger?Meget meget strøken bil. Jeg skulle gitt noen kroner for den. Er det den orginale lilla fargen på den? Jeg kjøpte felgene mine hos http://www.automote.no, de er forhanlder av Schmidt felger også. Er vel kun de & www.quality-autoimport.no i Norge som er forhandlere for Schmidt. Det er org. farge på bilen ja, daytona violett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 Siden Roald var så flink å ta bilder, kan jeg jo ta dem med i tråden min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Sattan, virkelig et knippe med fete BMW'r . Og bare digger at du ikke har montert sorte nyrer på M5'n BMWPower . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Sattan, virkelig et knippe med fete BMW'r .Og bare digger at du ikke har montert sorte nyrer på M5'n BMWPower . stemme! det fikk og får han ikke lovt av meg å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Fikk ikke lov nei, da har jeg ikke mye valg Syns den er penere med crom, men tøffere med sorte. Vurderte lenge sorte, men ser nok ut som det blir crom enda Legger ut noen biler fra BMW dagene på Våler 20-21 sept med det samme. M5 med sexy banefelger NB: Ikke jeg som har tatt disse bildene, håper det går greit at jeg låner dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 du har lånt et bilde av meg! og det er uaktuelt! hehe... nei da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Var ute hos "Tore Turbo" for noen uker siden og testet drikkevarene hans.Vi reinte ut vi hadde ca 1342,5 hk i gården hans den kvelden. Da står det 3 biler til på eiendomen, en gressklipper, motorsag & en RC bil Gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå