shibby Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Hellu=) Kjøpte meg nye baklykter til e34'n min for en stund siden, inpro fra Koed. Problemet er at venstre baklys ikke fungerer, samme med bremselys, ryggelysene går på når jeg skrur på tåkebaklys og når jeg setter den i revers skjer det ingen ting. Er det noe som har en bruksanvisning/koblingsskjema eller noe som kan hjelpe meg? Eller har hatt samme problemet selv? Bilen må være godkjent før siste i måneden. Mvh Haakon:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 du kan jo bytte om stikkende manuelt på den greia da... det er ofte et par som skal byttes om, i hvertfall på e36... men hvis alt håp er ute, trekker du strømkabler fra den ene lykta og over til den andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibby Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 prøv nå det jeg skrev først da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 gjør som mysild sier du. hatt samme problem på alle mine jalla-lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Du må bytte om på kontaktene for på de lyktene du har kjøpt så har du forskjellige lysene byttet litt plass i forhold til orginalt Måtte gjøre akkurat det samme selv og Edit: Ser du bor i Oslo så hvis du ikke fikser det så bare si ifra så kan jeg hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 takk for støtte anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibby Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Okei, prøver det før jobb imorgen jeg:) Jokkalin, sender deg en pm hvis det trengs:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibby Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 Da har jeg prøvd å bytte om stikkene. Det blei bare tull, både bremselys og ryggelys fungerte samtidig osv. Endte med sikringsbrudd, og nå går sikringen på standlech(eller hvordan det staves) uansett. Er det noen som veit hvor jeg kan få tak i koblingskjema til inpro rød hvite(med led) til bmw E34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Gjør det ordentlig. Man trenger ikke koblingsskjema for noen skarve baklykter, det er ikke så mange lys å velge imellom! Du har fått flere gode råd og du har tilogmed fått en som vil hjelpe deg. Ser ikke problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 kjøp deg et voltmeter!! mål hvilke stikk som har strøm når du bare har på vanlige lys, så teiper du de, og skriver enn lapp,kjørelys, så legger du noe på bremsa, og ser hvilken stikk som får strøm da, så skriver du lapp, så gjør du det samme med blinklyset og ryggelyset (skriver lapp og tester, siden du må ha det med teskje) så finner du ledningene som går til de respektable pærene, altså bremselys, kjørelys, tåkelys, osv (osv betyr og så videre) får du det ikke tl da, bør du drite i det, eller sende bilen på verksted! for koblingsskjemaet kommer du ikke til å skjønne en dritt av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Enda en som ble noe frustrert her. hehe : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 ja, ble mest provosert når jeg skrev hva han kunne gjøre, og så skriver han, ingen som har peiling? haha^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 kjøp deg et voltmeter!! mål hvilke stikk som har strøm når du bare har på vanlige lys, så teiper du de, og skriver enn lapp,kjørelys, så legger du noe på bremsa, og ser hvilken stikk som får strøm da, så skriver du lapp, så gjør du det samme med blinklyset og ryggelyset (skriver lapp og tester, siden du må ha det med teskje)så finner du ledningene som går til de respektable pærene, altså bremselys, kjørelys, tåkelys, osv (osv betyr og så videre) får du det ikke tl da, bør du drite i det, eller sende bilen på verksted! for koblingsskjemaet kommer du ikke til å skjønne en dritt av! De høres nå ikke så veldig respektable ut da, så lite samarbeidsvillige som de er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå