øystein andre Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 hvorfor passer ikke ett overliggende stabbstag fra en e34 535 på min 525 24v ??? syns dette høres rart ut, men det sa dem til meg på gs bildeler i dag :S det som plager meg er jo prisen da, fra 900 til en m20 eller m30 til 1900 på en m50 .. noen som veit hvordan dette passer?
DieselVegard Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Uansett er det vel bevist at det er bare tull. Trenger du det?
øystein andre Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 ser litt fint ut da men vist det bare er tull, hvorfor brukes det da i de fleste biler som har med motorsport da? nei, seriøst jeg har hatt det på begge mine tidligere BMW`er å jo jeg merker forskjellen får si hva du vil men
Yngvejos Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Uansett er det vel bevist at det er bare tull. Trenger du det? Legg fram bevisene da. Jeg merker ivertfall forskjell med og uten tårnstag. Og det er ikke uten grunn at det er originalt på nyere BMW.
øystein andre Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 men uansett da om det ikke virker hehe hva er egentli forskjellen når stagene er til samme karosseri?
shibby Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Det har vel mest sannsynlig noe med forskjellige tyngde/form på de forskjellige motorene?
øystein andre Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 jeg skal finne ut om det passer jeg, for jeg går ikke å betaler 1900 når jeg kan slippe unna med en tusing mindre håper det passer
øystein andre Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Skrevet Juni 25, 2008 da er det konstatert att gs bildeler tok feil stabbstag til både m30 å m20 passer på min m50 kunne de ikke bare sagt det da ?
DieselVegard Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 ser litt fint ut da men vist det bare er tull, hvorfor brukes det da i de fleste biler som har med motorsport da? nei, seriøst jeg har hatt det på begge mine tidligere BMW`er å jo jeg merker forskjellen får si hva du vil men Hvilken forskjell merker du?
Yngvejos Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 ser litt fint ut da men vist det bare er tull, hvorfor brukes det da i de fleste biler som har med motorsport da? nei, seriøst jeg har hatt det på begge mine tidligere BMW`er å jo jeg merker forskjellen får si hva du vil men Hvilken forskjell merker du? Kjappere og mer presis innstyring i sving.
DieselVegard Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Du kan jo lese dette, det er vel av interesse: http://www.bmwccn.no/rogaland/bmwmain_1.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå