Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor passer ikke ett overliggende stabbstag fra en e34 535 på min 525 24v ??? syns dette høres rart ut, men det sa dem til meg på gs bildeler i dag :S det som plager meg er jo prisen da, fra 900 til en m20 eller m30 til 1900 på en m50 .. noen som veit hvordan dette passer?

Skrevet

ser litt fint ut da :twisted: men vist det bare er tull, hvorfor brukes det da i de fleste biler som har med motorsport da? ;) nei, seriøst jeg har hatt det på begge mine tidligere BMW`er å jo jeg merker forskjellen :shock: får si hva du vil men :D

Skrevet
Uansett er det vel bevist at det er bare tull. Trenger du det?

Legg fram bevisene da.

Jeg merker ivertfall forskjell med og uten tårnstag.

Og det er ikke uten grunn at det er originalt på nyere BMW.

Skrevet
ser litt fint ut da :twisted: men vist det bare er tull, hvorfor brukes det da i de fleste biler som har med motorsport da? ;) nei, seriøst jeg har hatt det på begge mine tidligere BMW`er å jo jeg merker forskjellen :shock: får si hva du vil men :D

Hvilken forskjell merker du?

Skrevet

Hvilken forskjell merker du?

Kjappere og mer presis innstyring i sving.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...