Gå til innhold

318IS Vurderes solgt


Mr-x
 Share

Anbefalte innlegg

Hvilke feil og mangler har bilen, og hvor mye rust er det på den? (Jeg ser du skriver at den er rustfri, men det tviler jeg på da det er svært få rustfrie E30er igjen..)

Det er svært lite rust på bilen. Det er tre små flekker på takluken litt rundt antennefeste, men under og i kanaler er den helt fin. Har hatt og sett mange E30èr, men denne står i fremste rekke når det gjelder rust.

Teknisk er bilen bra, med nytt senkeset og dempere. Registeret var skiftet for ca 11000 km siden. eneste jeg er litt usikker på er om katalysatoren trenger en oppfriskning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke feil og mangler har bilen, og hvor mye rust er det på den? (Jeg ser du skriver at den er rustfri, men det tviler jeg på da det er svært få rustfrie E30er igjen..)

Det er svært lite rust på bilen. Det er tre små flekker på takluken litt rundt antennefeste, men under og i kanaler er den helt fin. Har hatt og sett mange E30èr, men denne står i fremste rekke når det gjelder rust.

Teknisk er bilen bra, med nytt senkeset og dempere. Registeret var skiftet for ca 11000 km siden. eneste jeg er litt usikker på er om katalysatoren trenger en oppfriskning :)

Hvorfor ble det byttet register på den ? er jo kjede.

joda vet det kan begynne å rasle og må byttes. men var bare litt nyskjerrig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har katalysator liggende. den ble eu ok på bil i mai 07, og bil vrake rett etterpå. så den er i bra stand. den sitter skrudd fast sammen med grenrør. skal ha 1000kr :) evt 1200 med bra org bakpotte. dette er BILLIG for komplett org eksos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra og rustfri orginal is vurderes solgt.Ikke strøken

Er montert M-tech ll side skjørt.Nytt senkesett med tuv papirer,16" alu felger m gode dekk +div

Bra anlegg med sub og forsterker kan følge med mot tillegg i pris.

Hbo 35000

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1922829

Hei.Har du solgt denne? Hvis ikke,har du fått noen bud?Lurer litt på 318is men er litt usikker på om det kanskje blir litt lite motor\effekt :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IS'en går bedre enn 320... 325 siger sakte ifra.

hehe, ikke sant....

Var det ironisk?

Liker denne bilen men jeg har ikke prøvd IS før, hvis jeg skal reise så pass langt så vil jeg reise for å kjøpe bilen ikke bare se på bil.

is'ene er fine biler, og det stemmer at de holder følge med 320'ene. men denne glorifiseringa fra isbil eierene begynner å bli litt gammel.....

"325 siger sakte ifra"... hva er det for noe tull, hvorfor laget bmw 325'en om de kunne lage en 1,8 med nesten samme prestanda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...