Gå til innhold

318IS Vurderes solgt


Mr-x
 Share

Anbefalte innlegg

IS`n går nok ikke like bra som 325`n men det er heller ikke my som skiller. Om du kjører Is`n riktig holder du godt følle med 325`n spess på svinget vei mener nå jeg i og med at den virker mye bedre ballansert.(min mening)

S.Arnesen

Ps 325 kom før IS`n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel 325i 1.5-2.0 sekunder raskere på 0-100 for E30/E36. Det er ikke akkurat ubetydelig selv om det ikke blir allverdens forskjell i praksis.

Forskjellen fra 325i til M3 er jo ca. det samme(ikke relativt sett, men i rene sekunder)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke mer tull. 318is går bedre enn 320 og 23. 325 drar så vidt fra. men da må han som kjører is`n kunne kjøre den. har hatt mage is.. og prøvd flere ganger. is drar lett fra 320 e36 også.. og e46.. men ikke 2.2litern fra e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke mer tull. 318is går bedre enn 320 og 23. 325 drar så vidt fra. men da må han som kjører is`n kunne kjøre den. har hatt mage is.. og prøvd flere ganger. is drar lett fra 320 e36 også.. og e46.. men ikke 2.2litern fra e46

is drar ikke lett fra en 320 e36...

De har en helt ulik motor og effekten er hentet forskjellig i disse bilene.

Og det å si at 325'n drar så vidt fra hvis han som kjører is'n KAN kjøre IS blir jo helt latterlig!

Hva hvis han ikke kan kjøre is da? og han som kjører 325'en KAN kjøre 325? :lol:

Edit: Men for all del, jeg mener ikke at is er en daff motor, det er sikkert en kjempefin motor i e30 og et veldig bra alternativ til de som ikke vil ha 6 sylindret motor!

318is er en kvikk og fin motor, og jeg tror de fleste vil være fornøyd med motorkraften...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...