Superbeetle Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Det på listen ved kofferten og der bremselyset i vinga skulle stått, er vel irr? Altså korrodert alu? Eller? ser sånn ut ja... men jeg må si meg enig med ad|os her Og frontleppen? er vel krakkelert lakk el hva det heter Altså, det ska være slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Ser nok ikke ut som carbon nei. Føyer meg i rekken over "krakkelert" lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimZan Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Noe forbanna drit spør du meg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Slik skal carbonfiber-stasj se ut (min bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 fikk du en god pris på den? siden du ville ha den når den så slik ut, og du selv vil endre alt? hehe... men ser jo fin ut i lakken og slikt generelt på bildene... så hvis du lager en m-sedan, med m3 motor med turbo ut av den, kan den jo bli veldig spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimZan Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 jeg fikk den for 35 tusen:) fikk taki den mest fordi jeg fikk den kurant billig og jeg likte felgene på den:) Utseende messig er den ikke stygg,men det er jo alltids noe og gjøre med den.. innvendig er det jo M for alle penga:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimZan Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 @ChrZZ.. Hvor fikk du taki carbon rammene der?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 ikke så gal pris vel, men åssen er det med rust og slikt? ser ut som om det er litt i skjermene foran... bilder inni? ja takk m-plast er i hvertfall fin, og en sikker vinner i "entusiasters" øyne, men skal du ha en fjortissmagnet, er det jo bare å pøse på ebay har alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimZan Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 ja.. litt i framskjermene,så er det noen bobler hvor forrige eier har penslet over,derfor blir det lakkering:) Jeg skal få tatt bilder idag regner jeg med,men jeg må få hjelp til og laste dem opp:P ///Mysild.. Bilen din var jo bare Drit fin i mine øyne:) Holdt på lenge for og få den sånn??=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 @ChrZZ.. Hvor fikk du taki carbon rammene der?? Her er svaret ebay har alt Mysild har skjønt det! Her er forresten min forrige bil, da med en del M-tech plast på: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimZan Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Å faan:D Den var jo strøøøøøken da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Ja, da ser du hva du har å gjøre med din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimZan Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 hehe... Joa.. vi får se;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 har ikke holdt på så lenge, for har alltid visst hva jeg ville ha hehe... men var jo bare å få tak i delene som tok tid m3 speil,m3 skjørter, m-frontfanger med m3 leppa, m3 gitteret, bremsekanaler, all plasten bak fronten slik at man slipper å se i bakken gjennom den, m3 bakfanger, m3 gt vinge, m-listene, m3 felger, m3 gt splittere, ccfl AE, xenon i alle pærer, sota tåkelys, og grøftelys, byttet alle lister rundt vinduene, ny frontrute, hvite baklamper og nye skjermer uten blink, takforlengeren skal til lakk i dag, og grillen skal også bli sort, apex senk 60/40 og senkeskåler på 10 mm... da har du vel alt av utseende på min tror jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimZan Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Absolutt en Fiiiiiin bil ja:D Jeg tror jeg skal ha noe av samme lakken som du har.. Diamant svart? Men jeg skal ha en del perlemor i den:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå