Gå til innhold

Min 92 E36 320i;p

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

fikk du en god pris på den? siden du ville ha den når den så slik ut, og du selv vil endre alt? :-P hehe... men ser jo fin ut i lakken og slikt generelt på bildene... så hvis du lager en m-sedan, med m3 motor med turbo ut av den, kan den jo bli veldig spennende :-P:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk den for 35 tusen:) fikk taki den mest fordi jeg fikk den kurant billig og jeg likte felgene på den:)

Utseende messig er den ikke stygg,men det er jo alltids noe og gjøre med den.. innvendig er det jo M for alle penga:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så gal pris vel, men åssen er det med rust og slikt? ser ut som om det er litt i skjermene foran...

bilder inni? ja takk :-)

m-plast er i hvertfall fin, og en sikker vinner i "entusiasters" øyne, men skal du ha en fjortissmagnet, er det jo bare å pøse på :-P

ebay har alt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. litt i framskjermene,så er det noen bobler hvor forrige eier har penslet over,derfor blir det lakkering:)

Jeg skal få tatt bilder idag regner jeg med,men jeg må få hjelp til og laste dem opp:P

///Mysild.. Bilen din var jo bare Drit fin i mine øyne:) Holdt på lenge for og få den sånn??=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_MG_3822.jpg

_MG_3982.jpg

har ikke holdt på så lenge, for har alltid visst hva jeg ville ha :-P hehe... men var jo bare å få tak i delene som tok tid ;-)

m3 speil,m3 skjørter, m-frontfanger med m3 leppa, m3 gitteret, bremsekanaler, all plasten bak fronten slik at man slipper å se i bakken gjennom den, m3 bakfanger, m3 gt vinge, m-listene, m3 felger, m3 gt splittere, ccfl AE, xenon i alle pærer, sota tåkelys, og grøftelys, byttet alle lister rundt vinduene, ny frontrute, hvite baklamper og nye skjermer uten blink, takforlengeren skal til lakk i dag, og grillen skal også bli sort, apex senk 60/40 og senkeskåler på 10 mm... da har du vel alt av utseende på min tror jeg :-P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...