Bonden Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Klembeskyttelsen på vindu som ikke er i orden, mangler du auto opp eller ned på ett eller flere vinduer ?.
///M Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Skrevet Juni 25, 2008 auto opp ned funksjonen på vindu høyre bak funka ikke, hva gjør jeg?
Saltkjelen Skrevet Juni 25, 2008 Skrevet Juni 25, 2008 Jeg tror at jeg i første omgang ville ha tatt av dørtrekket for å sjekke at alle ledninger var i orden. Ledningen datt av på venstre bakvindu på E60'n jeg hadde, så den gikk kun an å styre fra sjåføren. Fungerer det med auto-opp fra sjåføren?
///M Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Skrevet Juni 26, 2008 Jeg tror at jeg i første omgang ville ha tatt av dørtrekket for å sjekke at alle ledninger var i orden. Ledningen datt av på venstre bakvindu på E60'n jeg hadde, så den gikk kun an å styre fra sjåføren. Fungerer det med auto-opp fra sjåføren? nei fungerer ikke med auto opp ned fra sjåføren, har ikke prøvd bak.
aloebiz.net Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 Fattern fikk denne feilen på sin e60.. etter stopp og start av motoren var feilmeldingen borte..
///M Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Skrevet Juni 27, 2008 feilmeldingen ble plustelig borte uten at jeg gjorde noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå