Gå til innhold

e46 320 diesel må VEKK pga skole!


Remi320d
 Share

Anbefalte innlegg

Herregud. Du kan ikke prøve å selge en bil når du har null forhandlingsgrunnlag, og i tillegg er helt åpen om det. Det er jo ingen her som bryr seg om det blir inkassobil, og du taper på det samme om den selges eller går som inkasso. Det betyr bare at den havner billig på markedet igjen om noen uker. Fatter ikke hvordan det er mulig å rævkjøre økonomien så grundig som det der. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du forstår ikke, se topic navnet, selges pga skal på skole, jeg kom inn på en skole jeg ikke trodde jeg kom inn på, å derfor måtte jeg slutte og jobbe nå, å derfor har jeg ikke råd til å ha bilen, å rævkjøre økonomien? er ikke snakk om det, men bilen må selges! jeg sier at den blir inkassobil om ingen kjøper den og det er jo sant... når jeg først kom inn på skolen så griper jeg den sjansen.. å jeg har flere bud på bilen så det blir ingen inkassobil uansett, men jeg selger ikke denne bilen for 150 tusen lissom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips er å sette ned prisen hvertfall

Den er faktisk ikke så billig som du skal ha det til...

Jeg kjøpte en slik bil for et år siden for mindre penger enn det du skal ha, og mer utstyr..

Den var rikgtignok gått 180 000 da...

I dag tror jeg at jeg ville forlangt ca 130-140 000 om jeg skulle solgt bilen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og likevel selger du ikke?

Det vil jeg si er mer en vanlig pris :)

Jeg sa ikke 130-140 000 for din, (Det tro jeg ville vært billig) den har jo endel mindre km enn min!

En bil er dessverre ikke verdt mer enn noen betaler :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 Bud over 150 000, ja da må du jo være minst på 160 000, om de ikke byr 10 kr pr bud :)

Å sammenligne priser på FINN er en eventyr verden... ring BMW å hør hva du får i innbyttepris :)

Men du får ha lykke til med salget!

Jeg kan by under 150 000 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Pen bil har du, litt dårlig utstyrt... men men..

Ser ut som du har litt panikk med å selge bilen å da får man som regel ikke det man vil ha...

Men jeg driver selv med import, og salg av norske biler, så jeg skal hjelpe deg så langt jeg kan, du har jo havnet i en litt kjedelig situasjon da... :)

Er jo noen som er på utkjikk etter slike biler av og til også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du så på kanten at bilen allerede den dagen du ikke har inntekt lenger er inkassobil, så er det grundig rævkjørt økonomi i mine øyne.

PS: Det er 10-15 stk. 2001-modell 320d Touring på Finn fra 125.000,- til 175.000,-. Husk at de trolig i tillegg vil gå 10-20k under prisen de er satt til. Har du ti bud over 150 lapper og du er så ille ute som du vil ha det til, så blir den der sutringen din her inne bare for dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg forstår det så har du 10bud over 150 000kr, men ingen over 165 000, siden du ikke har solgt den :?:

Og bilen "MÅ" vekk, men du selger den ikke for under 165 000.

Vil det da si at hvis du ikke får 165 000kr for den så lar du den gå til inkasso?

Er jo en helt elendig salgstråd iallefall. Enhver som leser denne tråden klarer jo å skjønne at det ikke lønner seg å by mer enn 150-160 000kr, da du er så desperat etter å få den vekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, ikke lett og forstå skjønner jeg, som jeg skrev istad, jeg har fått utrolig mange bud over 150 000,- men jeg beholder heller bilen enn å selge den for så lite, jeg har bud på 165 000 å jeg selger den for det om ingen andre kommer med noe bedre.. hvorfor lage så mye greier ut av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa foreldrene dine hadde 150 000 å gi, jeg sa nei til det.. så du har ingen gåene bud, jeg skrev også til deg (PM) at jeg skal ha 165 000,-

Å jeg beholder bilen om jeg ikke får 165 000,- jeg fikser det, hvorfor jeg bare nevnte inkasso var fordi at dette blir utrolig vansklig for meg å jeg hadde håpet noen kunne ta over bilen, men jeg jobber meg heller i hjel mens jeg går på skole enn å selge med 20 000 i tap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...